انتقال گردش مالی شرکت‌های بزرگ معدنی به داخل استان در حد انتظار نیست/با کسی تعارف نداریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: طبق قانون و مصوبه شورای عالی معادن، انتقال حساب‌ها و گردش مالی شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی به بانک‌های استان باید عملیاتی شوند.

“سید مصطفی آیت اللهی موسوی” امروز یکشنبه هفتم مهرماه در نشستی پیرامون تصمیم شورای معادن استان مبنی بر اجرایی شدن بند ۲ مصوبات در خصوص انتقال حساب‌ها و گردش مالی شرکت‌های بزرگ معدنی به بانک‌های استان با اشاره به گزارش خود اظهاری شرکت‌های گل گهر و مس و میزان فروش و واریز و برداشت وجه آنها در سال ۹۷، با استناد به مفاد قانون مبنی بر انتقال حساب و گردش مالی شرکت‌های بزرگ معدنی به استان عنوان کرد: این مسئله طبق قانون باید اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بر پیگیری موضوع از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان تاکید کرد و افزود: آنچه که ما انتظار داشتیم، طبق قانون و مصوبه شورای عالی معادن در خصوص گردش مالی حساب‌ها به استان اتفاق نیفتاده است.

آیت اللهی موسوی با اشاره به اینکه بیش از یک سال، مورد انتقال حساب شرکت‌های بزرگ معدنی به استان دنبال می‌شود، ادامه داد: دقیقاً مطابق قانون باید عمل شود و تعارفی هم باکسی نداریم. نمی‌شود از معادن این استان استفاده کنند، اما گردش مالی جای دیگری باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان برخورد قانونی و نظارت لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه را با شرکت‌هایی که از این قانون تمکین ندارند، خواستار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35604
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.