نتایج تیم‌های فوتبال استان کرمان در هفته‌ای که گذشت


باخت مس رفسنجان در دوئل پنالتی گیرها| مس کرمان به یک قدمی صدر رسید

هفته چهاردهم لیگ برتر و هفته سیزدهم لیگ آزادگان با انجام بازی‌ها به پایان رسید و تیم‌های استان کرمان ۲ پیروزی ۲ شکست و یک مساوی به دست‌ آوردند.

در روزی که بار دیگر شاهد حضور تعدادی از بانوان خبرنگار در ورزشگاه آزادی بودیم؛ مس رفسنجان و استقلال تهران یکی از جذاب ترین و پرگل ترین‌ دیدارهای هفته را برگزار کردند. این بازی که در مجموع ۵ گل در بر داشت ۳ بر ۲ به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید. از نکات قابل توجه این بازی ۲ پنالتی برای استقلال بود؛ موضوعی که محمد ربیعی با توصیف “اعمال سلیقه داور” به نقد آن پرداخت. مسی‌های رفسنجان با این شکست به رده پنجم جدول سقوط کردند و استقلال جای خود در صدر جدول را محکم کرد.

این هفته گل‌گهر سیرجان در خانه میزبان هوادار تهران بود؛ تیم سرسخت رضا عنایتی در پنج هفته اخیر هیچ باختی را تجربه نکرده بود و همین موضوع خبر از کار دشوارگل‌گهر می‌داد. امین پورعلی در دقیقه ۱۵ تک گل سیرجانی‌ها را به ثمر رساند تا تقابل استاد و شاگرد به صود قلعه نویی تمام شود. با کسب این سه امتیاز گل‌گهر ۲۰ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرف؛ اگرچه قلعه نویی با اشاره به کسر امتیاز از گل‌گهر گفت که «امتیاز ما ۲۷ است و هر کاری می‌خواهند بکنند، بکنند». شادی معنی‌دار گل‌گهری‌ها پس از این پیروزی هم از دیگر حواشی بازی بود.

در لیگ یک اما مس کرمان به یک قدمی صدر رسید. نارنجی پوشان در یک بازی سخت و نفس گیر با یک گل ویستاتوربین را شکست دادند. مس با این برد ۲۶ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز بعد از ملوان در رده دوم جدول قرار گرفت.

آرمان گهر سیرجان اما باز هم روند سینوسی خود را ادامه داد. سیرجانی‌ها که این فصل تا رده دوم جدول هم بالا آمدند این هفته متوقف شدند. شاگردان شهبا در خانه میزبان خوشه طلایی ساوه بودند که با یک گل شکست خوردند. آرمان گهر با این باخت به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

مس شهربابک هم این هفته مقابل شهرداری همدان به تساوی یک بر یک رسید. مس شهربابک که وحید رضایی سرمربی خود را به دلیل محرومیت کنار زمین نداشت؛ با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در دره هشتم جدول قرار گرفت.

بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر ۲۳ دی برگزار می‌شود؛ جایی که مس رفسنجان میزبان پیکان است و گل‌گهر سیرجان در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود. در هفته چهاردهم لیگ آزادگان هم ۲۲ دی مس کرمان میزبان استقلال خوزستان است، مس شهربابک در خانه به مصاف رایکا بابل می‌رود و آرمان گهر سیرجان مهمان شمس آذر قزوین است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83073
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.