تکلیف بیمه بیکاری کرونا چه شد؟| بیمه بیکاری ثبت نام کنندگان اسفند پرداخت شده است

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کار کرمان گفت: پرداخت بیمه بیکاری کرونا توسط خزانه و سازمان برنامه‌وبودجه صورت می‌گیرد.

نزدیک به چهار ماه است که از اولین روزهای شیوع کرونا در ایران می گذرد و افراد زیادی در این بازه زمانی دچار زیان مالی شدند.

با غیر فعال شدن بعضی از مشاغل تعداد زیادی از مردم بیکار شدند و در پی آن برای دریافت حق خود در طرح بیمه بیکاری کرونا ثبت نام کردند.

اما آنطور که از شواهد مشخص است، هنوز حق بیمه ی آنها که در آخرین اطلاعیه وزارت کار قرار بود بعد از عید فطر واریز شود، پرداخت نشده است.

بیمه بیکاری کرونا برای ثبت نام کنندگان اسفند ماه پرداخت شده

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کار کرمان به «کرمان نو» گفت: بیمه بیکاری کرونای برخی از افرادی که در اسفند ماه ثبت نام کرده بودند، پرداخت شده است.

آبشاهی افزود: پرداخت بیمه بیکاری مربوط به کرونا توسط خزانه و سازمان برنامه و بودجه انجام می شود و به وزارت کار مرتبط نیست.

وی عنوان کرد: شماره حساب ها تا فروردین ماه قبلا توسط ما به وزارت کار و از طریق وزارت به سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کار کرمان ادامه داد: اگر شخصی معترض است می تواند اعتراض کند و ما به وزارت کار اعلام می کنیم تا رسیدگی شود.

بیمه بیکاری چه زمانی پرداخت می‌شود؟| ثبت نام ۲۱ هزار و پانصد نفر در استان کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50876
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.