حمله به منزل امام جمعه سابق کرمان

پسر آیت الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه در کرمان از حمله فردی ناشناس در هفته گذشته به منزل پدرش خبر داد.

سید هادی جعفری” در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حمله به منزل نماینده سابق ولی فقیه در کرمان گفت: در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه هفته گذشته، یک فرد ناشناس که هنوز هویت آن مشخص نشده، از غفلت مامورین حفاظتی منزل آیت الله جعفری استفاده و با شکستن درب حیاط منزل «سیدیحیی جعفری» (نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان) وارد منزل ایشان می‌شود.

وی با بیان این مطلب که این فرد سه عدد از پنجره‌های منزل آیت الله جعفری را می‌شکند، افزود: این فرد ناشناس زمانی که قصد حمله به داخل منزل آیت الله را داشت، با مامورین حفاظتی درگیر و با رسیدن نیروهای کمکی، فرد ضارب دستگیر می‌شود.

پسر آیت الله جعفری اظهار کرد: ظاهرا گفته می‌شود که فرد حالت روانی داشته و اکنون در بیمارستان بستری است، اما هم اکنون پرونده توسط نیروهای امنیتی در دست بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرد ضارب قصد سرقت از منزل آیت الله جعفری را داشته است؟ گفت: فرد قصد سرقت نداشته زیرا با فحاشی به مسئولین و حاج آقا و بدون سلاح وارد منزل شده است.

جعفری با بیان این مطلب که هیچ آسیبی به شخص آیت الله جعفری و اهالی منزل نرسیده، عنوان کرد: این فرد کاملا می‌دانسته که وارد منزل چه کسی شده و به نظر بنده با اطلاع قبلی این کار را انجام داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37839
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.