احداث اولین سالن تخصصی تئاتر دانش‌آموزی در راور

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از احداث اولین سالن تخصصی تئاتر دانش آموزی در راور خبر داد.

سیدمحمد واعظی نژاد صبح امروز در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان راور، گفت: ۹ پروژه با ۴۵ کلاس درس و زیربنای ۶ هزار متر مربع در شهرستان راور در دست اجرا داریم.

او افزود: به زودی یک باب مدرسه با اعتبارات بنیاد برکت در منطقه فیض آباد با حضور مدیران بنیاد برکت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

واعظی نژاد در خصوص ساخت سالن پلاتو، تصریح کرد: این سالن به نوعی اولین سالن تخصصی تئاتر دانش آموزی در راور است که با توجه به پتانسیل خوب شهرستان در این زمینه، احداث می‌شود.

او با اشاره به انجام تعمیرات مدارس شهرستان راور بیان داشت: ۷ هزار متر مربع آسفالت و محوطه سازی و ۴ هزار متر مربع ایزوگام در شهرستان راور در سال ۹۹ انجام شده و در سال جدید نیز تعمیراتی صورت می‌گیرد.

واعظی نژاد افزود: در شهرستان راور کلیه مدارس به سیستم‌های استاندارد سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند و مدرسه‌ای با بخاری نفتی و گازی نداریم.

آمادگی اداره کل آموزش و پرورش برای حمایت از شهرستان راور

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان نیز از اعلام آمادگی اداره کل آموزش و پرورش برای حمایت از شهرستان راور خبر داد و گفت: اردوگاه خورند راور به سرانجام‌رسیده است و هنرستان تربیت بدنی برای آموزش نیرو‌های متخصص ورزشی با کمک نوسازی مدارس در ساخت چمن مصنوعی نیز در شهرستان راور به زودی راه اندازی خواهد شد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان‌و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پروژه‌های نیمه تمام راور با تخصیص اعتبارات نوسازی مدارس و مشارکت بنیاد برکت و خیرین تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

اژدری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان راور هم در این جلسه گفت: این جلسه در ابتدای سال جدید تشکیل شده تا با اتخاذ مصوباتی نسبت به افزایش توسعه فضا‌های آموزشی شهرستان راور تصمیم گیری و اقدام شود.

در پایان این جلسه، سالن چند منظوره زینب کبری (س) دبیرستان حضرت زینب راور با ۵۳۰ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67259
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.