سپاهان-مس؛ نبرد صنعتی‌ها در نقش جهان

در روز اول از هفته نخست مسابقات لیگ بیست‌ویکم فوتبال، مس رفسنجان در در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از ساعت 18 مهمان سپاهان، نایب‌قهرمان فصل گذشته است.

مسابقات لیگ بیست‌ویکم فوتبال ایران از امروز آغاز می‌شود. بر این اساس در روز اول از هفته نخست چهار دیدار برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین آنها سپاهان، نایب‌قهرمان فصل گذشته از ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

نبرد دو تیم صنعتی حساس‌ترین بازی روز اول لیگ بیست و یکم است. آخرین بازی دو تیم در لیگ برتر به اردیبهشت ماه سال گذشته بازمی‌گردد که با نتیجه ۵ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

بعد از بازی دور برگشت دو تیم در لیگ بیستم، حواشی زیادی برای رفسنجانی‌ها ایجاد شد و روند خوب شاگردان ربیعی متوقف شد. به هر حال رفسنجانی‌ها برای سال دوم تجربه بیشتری دارند و تیم خود را در فصل نقل و انتقالات تقویت کرده‌اند.

سه دیدار دیگر اما به‌ طور همزمان از ساعت ۱۶ آغاز خواهند شد. در این دیدارها، پیکان میزبان نفت مسجدسلیمان است، پدیده مشهد از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند و نساجی به مصاف فجرسپاسی تازه صعود کرده خواهد رفت. استقلال فردا با هوادار بازی می‌کند و دیدار فولاد و پرسپولیس هم جمعه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78488
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.