سپاهان – مس رفسنجان| مس سد محکم زردپوشان برای بازگشت به صدر

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، امروز در حالی سپاهان میزبان مس رفسنجان است که با توجه به پیروزی پرسپولیس برابر استقلال، سپاهان نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارد.

شاگردان نویدکیا هفته گذشته با گل دقایق پایانی محمد محبی از شکست خانگی برابر پرسپولیس گریختند و حالا در یک بازی سخت دیگر برابر مس رفسنجان که یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است قرار می‌گیرند.

سپاهان در فصل جاری یک بار در لیگ و یک بار جام حذفی به مصاف مس رفسنجان رفته است اما با وجود اینکه هر دو بازی را با نتیجه مشابه ۲ بر یک برده اما به جرأت می‌توان گفت هر دو بازی بسیار برای سپاهان سنگین بود و این دو برد جزء بردهای سخت تیم محرم در فصل جاری بود.

سپاهان خوب از اهمیت ۳ امتیاز بازی خانگی آگاه است و اصلاً نمی‌خواهد در پایان بازی، با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، کمتر از ۳ امتیاز با این تیم اختلاف داشته باشد.

در این میان نقطه قوت سپاهان خط دفاعی یا به بیانی بهتر سازمان دفاعی خوبی است که از اواخر نیم فصل اول به آن دست پیدا کرده است، طلایی پوشان در ۹ بازی اخیر تنها ۳ بار گل خورده‌اند.

انگیزه دوچندان شاگردان ربیعی مقابل سپاهان

در سوی دیگر مس رفسنجانی قرار دارد که با هدایت محمد ربیعی به یکی از تیم‌های سازمان یافته لیگ تبدیل شده است و فوتبالی با کیفیت بالا ارائه می‌کند، موضوعی که محرم نویدکیا نیز چندین بار به آن اشاره داشته است. 

نارنجی پوشان اما در دو هفته اخیر حداقل از نظر نتیجه چندان خوش شانس نبوده‌اند، آنها با وجود اینکه در آمار و ارقام تیم برتر میدان بوده‌اند اما به ترتیب برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی بازی را با یک گل واگذار کرده‌اند و شاید همین موضوع سبب انگیزه دو چندان شاگردان ربیعی برای کسب نتیجه برابر سپاهان باشد.

سپاهان در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که برای دومین هفته متوالی از حضور محمدرضا خلعتبری به دلیل مصدومیت محروم است اما محمد نژادمهدی، مدافع سپاهان پس از گذشت یک جلسه محرومیتش می‌تواند تیم را همراهی کند. 

در سوی دیگر نیز مس رفسنجان مسیح زاهدی و محمد انصاری را به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد اما عقیل کعبی با پشت سر گذاشتن محرومیتش در دسترس سرمربی قرار دارد و احتمالاً در پست دفاع چپ به کار گرفته خواهد شد.

مس رفسنجان-سپاهان| شاگردان ربیعی به دنبال تداوم پیروزی‌ها

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70642
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.