قرنطینه روستای جمال‌آباد بافت با ۷۰ درصد تست مثبت کرونا

رییس مرکز بهداشت بافت دلیل قرنطینه شدن روستای جمال آباد این شهرستان را مثبت شدن ۷۰ درصد تست‌های کرونای این روستا اعلام کرد.

روز گذشته فرماندار شهرستان بافت از قرنطینه روستای جمال آباد این شهرستان با توجه به افزایش موارد مبتلایان به کرونا خبر داد. این تصمیم در جلسه فوق العاده مقابله با کرونا گرفته شد.

آن طور که دکتر «احسان سلطانی‌نژاد» رییس مرکز بهداشت بافت امروز در جلسه کارگروه فضای مجازی این شهرستان گفته: «۷۰ درصد تست‌های کرونا در جمال آباد مثبت شده که همین دلیل قرنطینه است.»

او ادامه داد: «میزان ابتلا در چند روز گذشته افزایش یافته و متاسفانه روستا های جمال آباد، هنگوئیه و جمیل آباد به صورت اپیدمی درگیر شده اند. در هنگوئیه نیز ۱۲ نفر مثبت در چند روز گذشته شناسایی شده است.»

«مجید زنداقطاعی» فرماندار نیز در مورد روستای جمال آباد بافت می گوید: اکثر اهالی روستای جمال آباد بی علامت هستند اما نگرانی از این است که کرونا در بقیه روستاها توسعه پیدا کند. او جمعیت روستا حدود ۱۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: «دورهمی‌های خانوادگی مهمترین دلیل ابتلا در این روستا بوده است.»

زنداقطاعی روز گذشته گفته بود که باید ورودی های شهرستان و روستا های پرجمعیت کنترل و از ورود افراد و وسایل نقلیه با پلاک شهر های نارنجی و قرمز جلوگیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65336
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.