محرومیت 3 جلسه‌ای مدیرعامل مس کرمان| تعلیق محرومیت مدافع مس رفسنجان

با اعلام آرای کمیته انضباطی فوتبال مدیرعامل تیم فوتبال مس کرمان سه جلسه از ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم و محرومیت عقیل کعبی، بازیکن تیم مس رفسنجان تعلیق شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های فوتبال صادر کرد.

بر اساس آین آرا علی رمضانی، مدیرعامل تیم مس کرمان به دلیل ورود به زمین و اهانت به داور در دیدار تیم‌های هوادار و مس کرمان پس از پایان مسابقه؛ سه جلسه از ورود به استادیوم های ورزشی محروم بوده و باید 51 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)

شاه آبادی، مربی تیم مس کرمان نیز به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

محرومیت بازیکن مس رفسنجان تعلیق شد

رآی دیگر کمیته انضباطی مربوط به بازیکن مس رفسنجان است. عقیل کعبی که در لحظات پایانی دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مس رفسنجان مقابل سپاهان و پس از اعتراض به داور مسابقه کارت قرمز گرفت و او را هُل داد، با محرومیت دو جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده بود که این محرومیت کاهش یافت.

مدافع چپ مس رفسنجان در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل آلومینیوم بخاطر اخراج در آخرین مسابقه تیمش در جام حذفی محروم بود ولی اکنون با تعلیق محرومیت، اجازه بازی را به صورت مشروط به دست آورده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرده است: «پس از گذراندن یک جلسه محرومیت و ارائه درخواست بخشش از سوی عقیل کعبی، بازیکن تیم صنعت مس رفسنجان به کمیته انضباطی، این کمیته پس از بررسی اعلام کرد به استناد ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی، ضمن موافقت و با توجه به تحمل یک جلسه از محرومیت و مشروط به واریز جریمه نقدی به میزان ۵۰۰ میلیون ریال، یک جلسه محرومیت باقی‌مانده را برای مدت ۶ ماه از تاریخ صدور این دادنامه با تعلیق مواجه کرد و این بازیکن در صورت تحقق شرط پرداخت جریمه نقدی، تیم مربوطه را می‌تواند همراهی کند. چنانچه در مسابقات بعدی هرگونه تخلفی از سوی این بازیکن رخ دهد، علاوه بر تنبیه از قرار تعلیق صادره رفع اثر و محرومیت اجرا خواهد شد.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67271
2 نظرات
  1. علیرضا م می گوید

    چرا پول معدن مس رفسنجان باید صرف باشگاه و استادیوم کرمان شود مگر رفسنجان باید هزینه های کرمان را بدهد
    خود کرمانی ها همت کنید و تیم داری کنید و باری بر دوش دیگران نداشته باشید شما که کلان شهر هستید کمی فکر کنید بهتر است تیمی که به ان افتخار میکنید واقعا مال خودتان باشد نه اسمی

  2. سمیه می گوید

    درامد شهرستان کرمان از ضعیف ترین شهرهای ایران هم پایین تر هست و همیشه دست گدایی به سمت دیگران دارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.