مس صدر جدول را تقدیم کرد| کسی پاسخگوی هواداران نیست

مس کرمان در حالی با باخت مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال به دنبال نتایج ضعیف هفته‌های اخیر صدر جدول را از دست داد که از مدیرعامل تا سرمربی کسی پاسخگوی هواداران نیست.

از آخرین برد نارنجی پوشان شهر کرمان در رقابت های لیگ یک فوتبال کشور حالا نزدیک  به ۴۰ روز می‌گذرد. 

۵ هفته ۳ باخت و ۲ مساوی؛ نتایجی که در مقابل عملکرد خوب مس تا هفته بیست و یکم آنقدر عجیب بوده که در بدترین شرایط هم کسی تصور آن را نمی‌کرد.

افت مس کرمان در پنج هفته اخیر به قدری قابل توجه بوده که جایی برای دفاع از اشتباهات احتمالی داوری هم نمی‌گذارد.

مسی‌های کرمان که بعد از شکست خانگی سنگین هفته قبل مقابل قشقایی شیراز به امید جبران نتایج پا به بازی با پارس جنوبی جم گذاشته بودند، با یک شکست دیگر به خانه برگشتند.

مس که تا هفته‌های قبل با توجه با نتایج ضعیف رقبای خود در صدر مانده بود با این شکست بالاخره صدر را هم از دست داد.

 حالا شاگردان مهاجری با ۴۳ امتیاز و  تفاضل گل کم‌تر بعد از بادران و هوادار در رده سوم قرار دارند. از طرفی تیم چهارم جدول خیبر خرم‌آبادی است که در ۲ هفته اخیر ابتدا سه بر یک رایکا بابل و پنج بر صفر گل ریحان البرز را شکست داده است.

تماس‌های بی‌جواب مدیرعامل و سرمربی 

بعد از باخت هفته قبل بود که جریمه ۱۰ درصدی، مشروط به لغو در صورت صعود، از طرف هیات مدیره باشگاه اعلام شد. جریمه‌ای که اثری نداشت و بیشتر نمایشی به نظر می‌رسید.

بررسی بازی‌های مس در هفته‌های اخیر حاکی از یک فشاری بیرونی روی بازیکنان است. فشاری که ساق پاهای بازیکنان را شل کرده و انگار نمی‌خواهد مس کرمان رنگ لیگ برتر را ببیند.

هزینه‌های سنگین باشگاه مس در مقابل این نتایج ضعیف صدای هواداران را در آورده. در حالی که همچنان کامنت‌های پیج رسمی باشگاه بسته است تماس «کرمان‌نو» با مدیرعامل و سرمربی نیز پاسخی در بر نداشت. سکوتی که در هفته های قبل نیز تکرار شده بود.

شنیده‌هایی مبنی بر مذاکره مدیران شرکت مس با مهدی تارتار سرمربی پیکان تهران نیز به گوش می‌رسد.

این که نتایج این روزهای مس از کجا آب می‌خورد و چه کسانی نمی‌خواهد مس کرمان به لیگ برتر صعود کند، سوال مهمی است که ذهن کرمانی‌ها درگیر کرده است.

باید دید در روزهای آینده مدیران شرکت مس جوابگوی هوادارن خواهند بود یا نه؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71552
3 نظرات
  1. احسان می گوید

    سلام چندسااله که همینه یعنی سیاست باشگاه همینه نمیخان برن لیگ برتر بخاطر هزینه هاش دقت کنید تونتایج فصول گذشته همیشه اخرش الکی ومفت میبازن ونمیخان برن لیگ برتر

  2. م می گوید

    خدا نکنه دزد خانه از اهل خانه باشهزتضی

  3. علیرضا می گوید

    از قدیم گفتند باد اورده را باد میبرد این باشگاه کرمان حدود بیست سال پیش به زور از رفسنجان منتقل کردند و همین الان هم هزینه هایش را رفسنجان به اجبار میدهد
    روزی که کرمان یک باشگاه به اسم خودش و با پول خودش دایر کند اون وقت نتیجه میگیرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.