مس کرمان – شاهین بوشهر| نارنجی‌پوشان به دنبال حفظ صدرنشینی

مس کرمان امروز در جریان مسابقات هفته نوزدهم لیگ فوتبال آزادگان مهمان شاهین شهرداری بوشهر است و آرمان‌گهر سیرجان به مصاف قشقایی شیراز می‌رود.

مس کرمان در بازی گذشته خود با نتیجه ۵ بر یک گل ریحان را به آتش کشید تا با روحیه مضاعفی آماده این دیدار شود. نارنجی‌پوشان با ۱۸ گل زده، دومین خط حمله برتر لیگ آزادگان را در اختیار دارد و در فاز دفاعی هم عملکرد خوبی داشته و فقط ۹ گل خورده است.

مسی‌ها این هفته بازی راحتی مقابل شاهین ندارند. شاگردان رضا مهاجری برای تثبیت صدرنشینی، محکوم به برد در این بازی هستند. مس کرمان با ۳۲ امتیاز، صدرنشین است و نمی‌خواهد به راحتی صدر جدول را از دست بدهد.

شاهین شهرداری بوشهر بعد از روی کار آمدن داوود مهابادی، به تیم ایده آل هواداران شاهین تبدیل شده و در حال قدرتمندتر شدن است. بوشهری‌ها  با ۲۷ امتیاز، در رده هفتم جدول قرار دارند.

این تیم در بازی گذشته خود توانست شهرداری آستارا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و شگفتی بزرگی را رقم بزند. شاهین برای تداوم روزهای خوب خود با مهابادی، سد محکمی به اسم مس را پیش روی خود می‌بیند و قصد دارد اتفاق بزرگ دیگری را رقم بزند.

آرمان‌گهر سیرجان هم این هفته میزبان قشقایی شیراز است. سیرجانی‌ها در بازی گذشته خود مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسیدند و تا رتبه ۱۳ جدول بالا آمدند. قشثایی شراز نیز رده ۱۶ جدول قرار دارد. شاگردان قاسم شهبا در شروع مسابقات در سال جدبد امیدهایی زیادی برای جبران نتایج دارند.

برنامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

ملوان – چوکای تالش

آرمان گهر- قشقایی شیراز

رایکای  بابل – پارس جنوبی جم

خیبر خرم‌آباد – بادران تهران

فجر سپاسی – شهرداری آستارا

گل ریحان البرز – نود ارومیه

هوادار – استقلال ملاثانی

ساعت ۱۶:۳۰

استقلال خوزستان – خوشه طلایی ساوه

شاهین شهرداری‌بوشهر – مس کرمان

ساعت ۱۷:۰

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67909
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.