سردار ابوحمزه و مهدی صدفی سه‌شنبه با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کنند


نشست خبری برای پاسخ به حواشی مراسم روز تشییع

پس از تشییع و خاکسپاری شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد و وداع مردم کرمان با شهیدان سپهبد سلیمانی و سردار پورجعفری افکار عمومی به‌دنبال چرایی اتفاق تلخ کشته شدن ۶۰ نفر از حاضران در مراسم بودند. حالا در اطلاعیه‌ای دو تن از اعضای ستاد برگزاری مراسم با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کنند.

پس از تشییع و خاکسپاری شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد و وداع مردم کرمان با شهیدان سپهبد سلیمانی و سردار پورجعفری افکار عمومی به‌دنبال چرایی اتفاق تلخ کشته شدن ۶۰ نفر از حاضران در مراسم بودند. حالا در اطلاعیه‌ای دو تن از اعضای ستاد برگزاری مراسم درباره حادثه کرمان با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کنند.

حادثه کرمان به لحاظ تعداد درگذشتگان ارزش‌خبری بالایی پیدا کرد و در فضای مجازی کاربران تقاضای پاسخگویی مدیران ستاد برگزاری مراسم شدند.

کار به همین‌جا هم ختم نشد و در رسانه ملی هم برخی مجریان نسبت به آن واکنش نشان دادند.
روز  جمعه گذشته و جهت پاسخ به همین مطالبه سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و مهدی صدفی از مسولان ستاد برگزاری مراسم با انتشار اطلاعیه‌ای از خبرنگاران خواستند تا در نشست خبری در ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه در مورد مراسم تشییع شرکت کنند.

عیادت نمایندگان امام جمعه کرمان از مصدومان مراسم تشییع

حادثه کرمان| پیام تسلیت خانواده سردار سلیمانی: مصیبت روی مصیبت بود

کولیوند در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صداوسیما گفت: «متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع‌کننده در کرمان تعدادی از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.»

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمان امار جانباختگان را بالای ۵۰ نفر عنوان کرد. به گفه او در میان جان باختگان افراد کم سن و سال نیز دیده می‌شود. وی اعلام کرد ۲۱۳ نفر نیز در این مراسم مصدوم شدند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان نیز  به خبرگزاری ایرنا گفت: این افراد اغلب مسن بودند و در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان بهشتی زیر دست و پا مانده و له شده و صدمه دیده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40118
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.