نماینده کهنوج در مجلس: هرکس ترامپ را بکشد، سه میلیون دلار جایزه نقدی می‌گیرد

یکی از نمایندگان جنوب کرمان در مجلس برای قتل رییس جمهور آمریکا جایزه گذاشت.

احمد حمزه امروز در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفته

من به نیابت از مردم کرمان اعلام می‌کنم که همه کرمانی‌ها سرباز حاج قاسم هستند و اگر همه ما شهید شویم هیچ ابایی نداریم. به نیابت از مردم کرمان برای هر کس که ترامپ را به قتل برساند سه میلیون دلار جایزه نقدی می‌دهیم.

این نماینده عضو فراکسیون امید مجلس همچنین خطاب به رییس جمهور آمریکا گفت که شهید قاسم سلیمانی خطرناک‌تر از حاج قاسم است. این را خواهی چشید.

آنطور که ایسنا نوشته، وی ادامه داده: «اگر حمله پیشدستانه را در قوانین بین‌المللی مجاز بدانید، آیا سفارتخانه‌های شما در منطقه امن خواهند بود؟ مگر نه اینکه سفارتخانه‌های شما محل توطئه برای قتل مردم بی‌گناه ما است، آیا مجاز به انهدام آن‌ها هستیم؟ آیا پایگاه‌ها و مراکز نظامی شما در منطقه برای خیرخواهی مستقر هستند یا برای ضربه به ملت‌ها؟»

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، رودبار جنوب، قلعه‌گنج، فاریاب و منوجان اضافه کرده که آیا مجاز می‌دانید که در حمله‌ای پیشگیرانه همه پایگاه‌های شما را منهدم کنیم؟ آیا شما که هواپیمای غیرنظامی ما را مورد حمله قرار می‌دهید نمی‌دانید که روزانه ده‌ها فروند از هواپیماهای مسافربری شما از کنار مرزهای ما عبور می‌کنند که بعضا فرماندهان تروریستی شما را جابه‌جا می‌کنند؟

وی همچنین گفته که از مقام معظم رهبری می‌خواهم که جانباختگان حادثه کرمان را مثل شهدای هواپیمای اوکراینی در زمره شهدا قرار دهند. آمریکا در جنایتی هولناک و با نقض قوانین بین‌الملل حاج قاسم را به شهادت رساند آن هم به بهانه واهی پیشگیری از جنگ و کشته شدن آمریکایی‌ها.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40844
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.