شکرالهی نماینده مجلس با اعلام اینکه در دولت قبل یک‌بار نتوانستیم جهانگیری را ملاقات کنیم عنوان کرد


هشت بار برای گفتن مشکلات رئیس جمهور را ملاقات کردیم

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با اشاره به اینکه در دولت قبل حتی یکبار نتوانستیم معاون اول رئیس جمهور را ملاقات کنیم گفت: در این دولت تاکنون هفت یا هشت بار شخص رئیس جمهور را ملاقات کردیم و مشکلات بیان شده است. 

به گزارش «کرمان نو» به نقل از تسنیم، منصور شکرالهی در نشست شورای وحدت نیروهای انقلابی استان کرمان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در مسجد قائم کرمان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن ماهیت واقعی خود را در اغتشاشات اخیر نشان داد و چهره واقعی برخی افراد به ظاهر دلسوز نظام هم بر همگان مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین مورد تاکید رهبری است و خواص جامعه در این راستا مسئولیت سنگینی دارند تصریح کرد: امنیت کشور بسیار خوب است و این نعمت بزرگی است در حالیکه در آمریکا با تمام ادعایی که دارد مردم از حمل سلاح نگران و هراسان هستند و هر لحظه خود را در معرض کشته شدن می‌بینند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج در مجلس با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای رفع مشکلات کشور گذاشته است گفت: در دولت قبل ما حتی یکبار نتوانستیم معاون اول رئیس جمهور را ملاقات کنیم اما در این دولت تاکنون هفت یا هشت بار شخص رئیس جمهور را ملاقات کردیم و مشکلات بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان 220 تختخوابی در شهرستان کهنوج در حال احداث است افزود: مکان این بیمارستان در محلی قرار گرفته که ساکنین سه شهرستان کهنوج، قلعه گنج و رودبار‌جنوب بتوانند از آن استفاده کنند و حدود 500 میلیارد تومان در یکسال گذشته برای احداث این بیمارستان اختصاص داده شده است.

شکرالهی با بیان اینکه شهرستان کهنوج ام آر آی نداشت و مردم برای نیازهای درمانی خود دچار مشکلات زیادی بودند خاطر‌نشان کرد: به لطف دولت سیزدهم دستگاه ام آر آی خریداری شده که جای قدردانی دارد.

او با بیان اینکه خدمات نظام مقدس اسلامی باید به مردم معرفی شود و مردم را آگاه کرد گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این مشکلات را خودمان باید برطرف کنیم.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100774
1 نظر
  1. احمد می گوید

    بنده خدا نزدیک انتخاباته پیداش شده،قلعه گنج شهرک فرهنگیان ۲از زمان احمدی‌نژاد کلی خونه ساخته،خونه ها متروکه بدون آب و برق خاک می خورندماهی دو تومن کرایه خونه میدیم،ویران ترین و بی صاحب ترین شهر قلعه گنج کرمان هست،نه بنزین هست و نه کپسول گاز ،ام ار آی نخواستیم ،راستی هیچ دولتی نمی تونن مسول خوب بگماره،چون استعدادهای ما همین قدر هست،توانایی بیشتر نداریم ،تعریف قلعه گنج نکنید حال آدم بهم می خوره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.