نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:


وزیر بهداشت را به علت بدقولی همراهی نمی کنم

یکی از همراهان سفر رییس جمهور به استان کرمان وزیر بهداشت است، قرار است وزیر بهداشت به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد سفر کند اما در این سفر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، نمکی را به علت بدقولی همراهی نمی کند.

کرمان نو/ یحیی کمالی پور در خصوص سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد می گوید: بعد از سفر چند ماه پیش وزیر بهداشت به جیرفت و عنبرآباد، هیچ کدام از مصوباتی که داشتند، اجرایی نشده است.

کمالی پور یادآور شد: به دلیل اجرایی نشدن مصوبات قبلی، در این سفر وزیر بهداشت را همراهی نمی کنم و تنها انتظاری که دارم این است که مصوبات قبلی خود را عملی کند.

به گفته وی، یکی از مصوباتی در سفر قبلی وزیر بهداشت، تاسیس بیمارستان عنبرآباد بود که قرار بود فاز اول این بیمارستان ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری برسد که بعد از گذشت چند ماه هنوز هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

کمالی پور افزود: قرار بود اقداماتی برای زیرساخت های بهداشتی و درمانی جنوب استان انجام شود که هیچ کدام از این مصوبات انجام نشده است.

او همچین گفت: نه تنها من وزیر بهداشت را همراهی نمی کنم بلکه رییس جمهور را هم به دلیل توجه نکردن به جیرفت و عنبرآباد همراهی نمی کنم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37531
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.