معمای مرگ در پاریز حل می‌شود؟


پرونده مرگ «فعال فضای مجازی» روی میز دادستان سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در رابطه با مرگ یک جوان فعال فضای مجازی در شهر پاریز سیرجان گفت: رسیدگی ویژه به پرونده فوق در دستور کار دادستانی قرار دارد و افراد از گمانه زنی‌های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات اجتناب نمایند.

محسن نیک ورز در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش مشاهده خودرو مشکوک در مجاورت بیمارستان امام رضا(ع)سیرجان ، ماموران کلانتری ۱۱شهر سیرجان سحرگاه روز پنجشنبه ۱۰شهریورماه به محل عزیمت می نمایند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی خودرو متوجه جسد بی‌جان یک جوان تقریبا ۳۰ ساله در پشت فرمان می‌شوند.

وی بیان کرد:تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن متوفی دیده نشد اما جهت مشخص شدن موضوع جسد متوفی جهت آزمایش های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شده است.

 دادستان سیرجان اضافه کرد:آخرین تماس متوفی ساعت ۲۳روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه با مادرش بوده است و جنازه وی چندساعت بعد در خودروی شخصی‌اش پیداشده است.

این مقام قضایی بر حفظ حرمت  انسان ها تاکید کرد و گفت:متاسفانه در فضای مجازی افرادی دانسته ویا از روی ناآگاهی حقوق شهروندی افراد را نقض می نماییند و با اظهار نظرهای غیراخلاقی موجب رنجش خانواده ها می شوند که در این رابطه نیز با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

وی درپایان اعلام کرد:گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری کرمان به اطلاع رسانده خواهد شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96266
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.