برادر شهید حاج قاسم سلیمانی:


پیگیر شهید محسوب شدن جان‌باختگان حادثه کرمان باشید

برادر شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه اکنون دغدغه این است که جانباختگان مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان، جزء شهداء محسوب شوند، از ریاست قوه قضائیه خواست این مسئله را حل و پیگیری کنند.

ایسنا گزارش داده؛ حسین سلیمانی در دیدار با رییس قوه قضائیه با جمعی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی و شهید پورجعفری با بیان اینکه به نیابت از خانواده و بستگان شهید سلیمانی بابت حضور رییس قوه قضائیه در مراسم اربعین شهدای مقاومت تشکر می کنم، افزود: سردار سلیمانی در این مکان(بیت الزهراء) افتخار میزبانی عزاداران جده سادات را داشته و همه همت خود را برای خدمت به این خاندان مطهر(علیهم السلام) می دانست.

وی گفت: بیت الزهرای کرمان مزیّن به عطر شهداست که هر ساله دوستداران اهل بیت پنج شب در عزای حضرت زهرا سلام الله علیها به سوگ می نشینند.

سلیمانی با قدردانی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت تصریح کرد: این خانواده ها افراد نجیبی هستند که شریک عزای ما شده و با صبر و نجابت ما را شرمنده خود کردند که زبان ما برای تشکر از آنها قاصر است و هر چه در توان داریم در حمایت از آنها انجام می دهیم.

برادر شهید سلیمانی عنوان کرد: اکنون دغدغه این است که این عزیزان(جانباختگان) جزو شهداء محسوب شوند و از ریاست قوه قضائیه می خواهیم این مسئله حل و این دغدغه بازماندگان پیگیری شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید پورجعفری گفت: این شهید بزرگوار ۴۰ سال وفاداری خود را به سردار سلیمانی نشان داد و همراه وی به لقاء الله پیوست.

در این دیدار افرادی به نمایندگی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت دغدغه و درخواست خود را مبنی بر محسوب شدن جانباختگان در زمره شهداء بیان کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42613
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.