یک چهارم نهایی جام حذفی| مس- تراکتور؛ کرمانی‌ها انتقام فینال 92 را می‌گیرند؟

در دور یک چهارم جام حذفی کشور تیم مس کرمان ساعت 15:00 فردا با تراکتور سازی تبریز دیدار می‌کند.

تیم مس کرمان که در یک هشتم توانست با نتیجه 4 بر 2 تیم لیگ برتری ذوب آهن را شکست دهد، فردا کار سختی در برابر شاگردان الهامی دارند.

این بازی ساعت 15:00 فردا در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

سرخ‌پوشان تبریزی بعد از بردی که مقابل سایپا کسب کردند، تمرینات خود را در تبریز دنبال کردند و انگیزه زیادی دارند تا با کسب پیروزی در بازی خانگی مقابل مس کرمان به جمع 4 تیم برتر جام حذفی برسند.

داوران این بازی:

با اعلام کمیته داوران محمدحسین ترابیان به‌عنوان داور و محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالی‌قدر کمک‌های او برای این دیدار خواهند بود.

تاریخچه بازی دو تیم 

این مسابقه برای کسانی که فوتبال را نگاه و پیگیری می‌کنند، یادآور فینال جام حذفی سال 92 است.

در آن مسابقه تیم تراکتور توانست با درخشش ستاره‌هایی همچون علی کریمی، کریم انصاری فرد، محمد نصرتی و … تیم مس کرمان را با تک گله سعید دقیقی شکست دهد و جام را در خانه بالای سر ببرد.

جالب اینکه اتفاقا آن فینال هم در بهمن ماه برگزار شد و حالا دقیقا 6 سال بعد از آن بازی سرخ‌پوشان آذربایجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تبریز رو در روی هم قرار می گیرند.

تاکنون دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان حضورشان در نیمه نهایی جام حذفی را قطعی کردند و از بین تراکتور و مس کرمان نیز یک تیم به جمع 4 تیم می رسد.

دیگر بازی یک چهارم نهایی حذفی میان استقلال و سپاهان برگزار خواهد شد تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی نیز مشخص شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42733
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.