۳۰ هزار تومان قیمت نهایی زولبیا در کرمان| اتحادیه شیرینی: قیمت قبلی اشتباه محاسباتی بود

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی کرمان با اشاره به این که قیمت اولیه اعلام شده از طرف سازمان صمت اشتباه محاسباتی بود؛قیمت نهایی زولبیا در کرمان را ۳۰ هزار تومان اعلام کرد.

قیمت هر کیلو زولبیا در کرمان ۲۴ فروردین از طرف سازمان صمت ۲۷۰۰۰ تومان، مخلوط هر کیلو ۲۸۰۰۰ تومان و قیمت هر کیلو بامیه ۲۹۰۰۰ تومان اعلام شد.

۲۷۰۰۰ تومان؛ قیمت هر کیلو زولبیا در کرمان

این در حالی است که قیمت بازار چیز دیگری را نشان می داد. قیمت‌هایی از حدود 30 هزار تومان و بعضا تا 48 هزار تومان.

از طرفی قنادی ها از قیمت اعلامی سازمان صمت اظهار بی اطلاعی کرده و گفتند که از طرف اتحادیه قیمتی به آن‌ها ابلاغ نشده.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی، فروشی کرمان می گوید قیمت اولیه اعلام شده از طرف سازمان صمت اشتباه محاسباتی بوده که با جلسه مجدد با این سازمان بر طرف شد.

به گفته «حسینی معیلی» نرخ نرخ نهایی زولبیا در کرمان کیلویی 30 هزار تومان، مخلوط 31 هزار تومان و بامیه تنها 32 هزار تومان است.

او ادامه داد: مواد اولیه یارانه‌ای با قیمت دولتی نیز تا هفته آینده در اختیار تولید کنندگان قرار می‌گیرد.

معیلی تاکید کرد: قنادی‌های کرمان فعال هستند و خرید زولبیا از استان‌های دیگر معنی ندارد؛ این قیمت باید در تمام شهر کرمان رعایت شود.

رئیس سازمان صمت استان کرمان نیز در رابطه با قیمت اولیه اعلام شده از طرف این سازمان برای زولبیا گفت: این قیمت در مرحله کار کارشناسی شده بوده و قرار نبود اعلام رسمی شود.

حسینی نژاد ادامه داد: قرار بود اگر روغن و شکر تنظیم بازار تامین شود قیمت به این شکل باشد؛ اما با توجه محدودیت در بحث مصرف خانوار قیمت جدید اعلام شد.

او عنوان کرد: ارزان ترین قیمت زولبیا در کشور در استان کرمان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68434
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.