تقابل تیم‌های بالای جدولی استقلال و گل‌گهر


یک برد فاصله تا صدرنشینی گل‌گهر

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس کرمان امروز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در مقابل حریفان خود حاضر می‌شوند.

به گزارش کرمان‌نو در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز 9 مهر گل‌گهر ساعت 18:30 در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان استقلال است و تیم مس کرمان هم ساعت 19 در ورزشگاه فولاد به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

شاگردان قلعه‌نویی درحالی به مصاف استقلالی می‌روند که با یک امتیاز بیشتر تا این لحظه در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

در 9 تقابل قبلی دو تیم، گل‌گهر تنها توانسته یک بازی را پیروز میدان باشد.

گل‌گهر در صورت برد در این بازی می‌تواند در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گیرد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در خصوص این بازی گفت: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که تا اینجای لیگ بسیار خوب کار کرده است. گل‌گهر یکی از چند تیمی است که امسال برای قهرمانی می‌جنگند. امسال تیم‌های زیادی برای قهرمانی می‌جنگند و همین تفاوت لیگ امسال با سال گذشته است. البته ما هم با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم. فردا با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا بازی را به سود خود کنیم.

سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال گفت: امروز با توجه به برآورد تاکتیکی که از این بازی داشته‌ایم یکی از تاکتیکی ترین و فنی‌ترین بازی های لیگ خواهد بود. استقلال مدل بازی  خاص و مدنظرش را در چند بازی اخیر به شکل مناسبی اجرا کرده.

وی ادامه داد: از لحاظ مهره‌ای هم فکر می کنم یکی از پرمهره ترین استقلال های بیست سال اخیر باشد. در این سمت زمین هم ما تیمی هستیم که کیفیت و شخصیت خوبی از خودمان ارائه کردیم و توانستیم مدل بازی مد نظر امیر قلعه نویی را در بازی های اخیر با جزئیات دقیق اجرا کنیم. جایگاه دو تیم در جدول رده بندی نشان می دهد که فردا بازی حساس و با کیفیتی خواهد بود.

 

4 بازیکن مصدوم و محروم در تقابل با فولاد 

 

مس کرمان هم در حالی به مصاف فولاد رده پنجمی می‌رود که با یک برد، دو مساوی و سه باخت در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ورزش سه محمود محمودی‌نیا مربی تیم مس کرمان در نشست خبری قبل از بازی با فولاد گفت: مطابق آنالیزی که از دیدارهای گذشته فولاد داشتیم، می‌دانیم که بازی سختی داریم. فولاد تیم خوبی است و کیفیت بازیکنان این تیم بسیار بالاست. حریف بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است و نسبت به فصل‌های گذشته متفاوت بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه شاگردان فرزاد حسین‌خانی روز سختی پیش رو دارند، گفت: پس از تعطیلی سه هفته‌ای لیگ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فرصت خوبی در اختیار داشتیم تا بازیکنان را آماده دیدار با فولاد کنیم. بازیکنان ما تمرینات خود را انجام دادند و آماده هستند تا در فازهای دفاع و حمله، بازی بسیار خوبی مقابل فولاد به نمایش بگذارند.

مربی مس کرمان درباره‌ وقفه لیگ گفت: تیم‌ها در دوره پیش‌فصل، آماده ورود به لیگ برتر می‌شوند و این تعطیلی روی همه تیم‌ها تأثیر می‌گذارد. آنها قطعاً متضرر می‌شوند. تعطیلی سه هفته‌ای تیم‌ها پس از برگزاری شش هفت هفته به آنها لطمه می‌زند. با این حال شرایط همه تیم‌ها یکسان است و فکر می‌کنم فصل متفاوت و منحصربه‌فردی داریم. پس از چهار یا پنج بازی، برای جام جهانی یک تعطیلی طولانی خواهیم داشت. با این حال همه باید خودشان را آماده این فصل متفاوت کنند.

محمودی‌نیا در مورد غایبان مس کرمان برای دیدار با فولاد گفت: این مسابقه برای ما مهم بود، اما چند محروم و مصدوم داریم. سایر بازیکنان ما جوان هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌اند. آنها از ابتدا شرایط خوبی داشتند و آماده کمک به تیم هستند.

منهاجی یکی دیگر از مربیان تیم مس کرمان پیرامون مصدومان و محرومان تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: محمد ستاری و احمدی نصیری به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارند. حسین دوستدار و محمد  قاسمی‌نژاد هم به دلیل مصدومیت غایب هستند. البته در خصوص قاسمینژاد و طول درمانش هنوز کادر پزشکی تصمیمش را اعلام نکرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97151
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.