تجلیل از پیشکسوتان فوتبال کرمان

اولین آیین بزرگداشت پیشکسوتان فوتبال کرمان همراه با افتتاحیه نمایشگاه عکس فوتبال کرمان در تالار پالیز برگزار و از پیشکسوتان فوتبال کرمان تقدیر شد.

علی قرایی رییس هیات فوتبال کرمان در این بزرگداشت گفت : امروزه به همت باشگاه‌ها و صنایع پرچم فوتبال استان بالا است.

رییس فوتبال استان کرمان با بیان اینکه در حوزه فوتسال و فوتبال ساحلی چند زمین احداث شده است اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و تلاش تمامی اهالی ورزش استان کرمان درخت فوتبال تنومند شده  و همچنین باید از تجارب و گفتمان برای ارتقای این ورزش استفاده کنیم.

قرایی با تاکید بر اینکه درخت فوتبال استان به پشتیبانی پیشکسوتان به ثمر رسیده است گفت: استان کرمان رتبه نخست کشور را در لیگ دسته یک، فوتسال و فوتبال بانوان دارد که نشان از پویا بودن فوتبال استان دارد.

وی ادامه داد: فوتبال کرمان به جایی رسیده که هیات‌های فوتبال استان ها از ما مشورت می خواهند و جزو تیم مدیریتی خود می دانند که گامی بزرگ برای فوتبال استان محسوب می شود.

رییس هیات فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: مالکیت ورزشگاه سلیمی کیا به اداره کل ورزش و جوانان داده شده که در اختیار ورزش استان قرار می گیرد. چمن این زمین فوتبال سنتی و نوستالوژی تعویض شود که آن را در اختیار فوتبال استان بگذاریم.

پیشکسوت فوتبال

در این جلسه هم‌تیمی هایی بودند که حدود 20 سال بی‌خبر از هم بودند و این بزرگداشت باعث شد که بعد از 20 سال، دیدارهای دوستانه دوباره صورت بگیرد.

همه با خنده به استقبال عکس های خودشان می‌رفتند و با عینک به عکس های جوانی‌هایشان نگاه می‌کردند و خاطرات خود را به یاد می‌اوردند.

ارسطو حیدری از پیشکسوتان فوتبال کرمان در گفتگو دوستانه با خبرنگار کرمان نو گفت: من بازیکن دهه 30 و 40 بودم و اول با دروازه‌بانی شروع کردم، و دیگه یواش یواش اومدیم به سمت هافبک شدن و دیگه تا آخر عمرمون هم هافبک موندیم.

وی ادامه داد: اون زمان کرمان خیلی تیم نداشت، فقط دو تیم بودن مشعل و ذوب‌آهن که من در هر دو تیم بازی کردم. البته فکر نکنی که من پیر شدم الانم دارم فوتبال بازی می‌کنم ولی خب الان هر روز صبح به مدت 2 ساعت پیاده روی می‌کنم.

پیشکسوت فوتبال کرمان در مورد خاطرات دوران فوتبالی خود گفت: یه زمانی تیم ما 4 بر 1 تیم تهران رو شکست داد، البته اون زمان نصف اعضای تیم ملی در تیم تهران بازی می‌کردند واین برد ما نشون می‌داد که سطح بچه های ما خیلی بالاست ولی خب متاسفانه اون زمان هم پارتی بازی وجود داشت و هیچ کدوم از بچه‌های تیم ما به تیم ملی دعوت نمی‌شدند.

این بزرگداشت به همت هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد و  پیشکسوتان فوتبال استان با اهدای لوح و نشان تقدیر شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=41629
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.