رضایت مس و خونه به خونه به تقسیم امتیاز

در این بازی که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد احمد نخعی سرمربی مس کرمان تیم خود را با ترکیب حمید عرفانی، احمد حیات‌منش، رامتین سلیمان‌زاده، احسان پورشیخعلی، فرهاد سالاری، علیرضا علیزاده، محمد علیزاده، علیرضا قاسمی، شاهرخ غلامرضاپور، مهدی تیکدری و مقداد اکبرخواه به زمین فرستاد.
بازی برای میزبان خیلی خوب آغاز شد و در دقیقه‌ی ۱۳ بازی و برروی اولین حمله جدی مس برروی دروازه‌ی میهمان خود، فرهاد سالاری موفق شد یک ضربه‌ی پنالتی را به سود تیم خود بگیرد.
این ضربه را رامتین سلیمان‌زاده به راحتی تبدیل به گل اول بازی کرد تا تیم مس خیلی زود از حریف خود پیش بی‌افتد.
اما بعد از این گل ورق به یکباره برگشت و بازیکنان مس که نتوانسته بودند از نظر روانی خود را با گل زده وفق دهند، خیلی زود گل تساوی را سه دقیقه‌ی بعد برروی شلوغی جلوی دروازه‌ی خود و ضربه‌ی روح‌الله باقری در دقیقه‌ی ۱۶ دریافت کرد.
بازیکنان خونه به خونه در دقیقه‌ی ۲۲ برروی غفلت بازیکنان مس توسط مجتبی رمضانی گل دوم خود را هم به ثمر رساندند.
بعد از این گل بازیکنان مس متوجه شدند که در شرایط خطرناکی قرار گرفته‌اند و سعی کردند که هرچه سریع‌تر به شرایط بازی برگردند. آن‌ها بعد از گل دوم حریف نیز دقایقی دست پاچه بودند اما رفته رفته خود را در زمین پیدا کردند.
در دقیقه‌ی ۳۶ مهدی تیکدری ناجی مسی‌ها شد و با یک ضربه‌ی فنی عالی با پای چپ گل تساوی مس را به ثمر رساند تا نیمه‌ی اول این بازی چهار گل داشته باشد.
بعد از ۴۵ دقیقه‌ی پر گل اول، دو تیم نیمه‌ی دوم را با احتیاط آغاز کردند ولی برتری تیم مس با شروع بازی در نیمه‌ی دوم محسوس بود.
در ۱۵ دقیقه‌ی پایانی، بازیکنان مس حداقل چهار موقعیت عالی گلزنی داشتند که تک به تک اکبرخواه در راس آن‌ها بود ولی به راحتی از دست رفت تا مس در زدن گل سوم و برتری خود ناکام باشد.
ضمن اینکه داور بازی نیز یک خطای هند مسلم را در محوطه‌ی جریمه حریف نادیده گرفت و به سود مس اعلام پنالتی نکرد.
در این بازی فرهاد سالاری از مس کارت زرد گرفت و در ۱۰ دقیقه‌ی پایانی بازی امین کاظمیان جانشین تیکدری شد، یاسر فیضی به جای محمد علیزاده بازی کرد و میلاد باقری نیز با علیزاده تعویض شد.
بهرشکل تلاش دو تیم در پایان این بازی نفس‌گیر تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازات در پایان هفته‌ی دوم بود.
سرمربی مس کرمان پس از پایان بازی گفته اصلا بازی خوبی نبود. با این چمن بد، فقط باید به اتفاقات دل می بستیم، باید خدارا شکر کنیم که بازیکنان از این چمن سالم بیرون آمدند.
احمد نخعی در پاسخ به این سوال که عملکرد عرفانی، دروازه بان مس چگونه بود گفت که به نظر من در گل‌هایی که خوردیم عرفانی مقصر نبود،‌ او از لحاظ کیفی در سطح لیگ برتر است.
وی ادامه داد که این زمین چمن، زمین فوتبال نیست، زمین اوت دستی و بکش زیرش است. هیچ راهی جز ارسال توپ های بلند نداشتیم، اما سبک بازی ما روی زمین است.
نخعی گفته در مورد صحنه مشکوک به پنالتی که برای مس نگرفتند، اعتراض داریم.
از روز اولی که تیم را بستیم، مدام گفتند معمولی است و ستاره ندارید، اما مطمئنم تیم آینده خوبی دارد، به تیم مس امیدوارم.
مربی تیم خونه به خونه هم پس از پایان بازی با اشاره به کیفیت چمن ورزشگاه باهنر گفت که چمن زمین تمرین ما ۱۰ برابر بهتر از چمن ورزشگاه باهنر است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13528
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.