صدرنشینی مس کرمان ادامه دارد | ملوان انزلی 1 – 1 مس کرمان

آنطور که سایت خبری صنعت مس کرمان نوشته در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم مس کرمان در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم ملوان بود.

در این بازی نادر دست‌نشان که به دلیل اخراج در بازی قبل از روی سکو بازی را تماشا می‌کرد تیم خود را با ترکیب: مهدی اسلامی, عیسی پرتو, میلاد باقری, حسین حیدری, احسان جودکی, فرزاد حسینخانی, وحید اسماعیل بیگی, امین جهان کهن, محمد پورمحمد, مهرداد قنبری و مهدی تیکدری روانه زمین کرد.

تا دقیقه 87 بازی صفر – صفر ادامه داشت تا اینکه شوت شروین بزرگ که از فاصله‌ی 35 متری زده  و تبدیل به یکی از زیباترین گل‌های هفته‌ی لیگ یک برای مس کرمان و سبب شد که کرمانی‌ها نزدیکتر از همیشه به سه امتیاز بازی با ملوان باشند.

اما در حالی که کرمانی‌ها در یک قدمی فتح سه امتیاز بزرگ این بازی بودند،داور مسابقه در تصمیمی بحث برانگیز در دقیقه‌ی 90 برای ملوان اعلام پنالتی کرد تا از فشار تماشاگران انزلی خود را به نوعی نجات دهد.

شهریار مغانلو این پنالتی را برای ملوان تبدیل به گل کرد تا با این پنالتی دقیقه‌ی 90 عملا سه امتیاز مس در باتلاق انزلی گیر کند و تبدیل به یک امتیاز شود.

مس با این یک امتیاز 23 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. این تیم هفته‌ی آینده بازی نخواهد داشت و پس از آن روز 10 آذر ماه در تبریز به مصاف شهرداری تبریز خواهدرفت.

مس کرمان از سد “سیراف کنگان” گذشت

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21263
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.