مربیان کرمانی آموزش‌های مربیگری حرفه‌ای را فرا می‌گیرند

بنا به گفته رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال استان کرمان، از روز نخست ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی، فدراسیون فوتبال و تمامی مربیان فوتبال کشور مشمول مقررات کنوانسیون مربیگری AFC شده و باید از این مقررات تبعیت کنند.

علیرضا دادگر ادامه داد: در این کنوانسیون مقرر شده مربیان پذیرفته شده دوره های مربیگری قبل از سال ۲۰۱۹ میلادی و پس از آن برای فعالیت مربیگری باید مجوز مربیگری (COACHING LICENCE) دریافت کنند.

وی ادامه داد: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به عنوان مجری کنوانسیون مربیگری AFC موظف شده حداکثر تا روز هشتم مردادماه امسال نسبت به برگزاری دوره های دانش افزایی و صدور مجوز مربیگری برای مربیان درجه A,B و حرفه ای فوتبال واجد شرایط اقدام کند.

رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال استان کرمان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، دوره دانش افزایی مربیان A,B و حرفه ای این استان در روز سه شنبه اول مردادماه امسال ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی گفت: مجوز مربیگری صرفاً برای مربیان درجه A,B و حرفه ای فوتبال آسیای استانها که در کد یونیک ۴۱۱۵ سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون فوتبال ثبت نام شده و در دوره دانش افزایی شرکت کنند، صادر خواهد شد.

دادگر افزود: مربیان درجه A,B و حرفه ای فوتبال آسیایی استان کرمان برای ثبت نام در کد یونیک ۴۱۱۵ سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون فوتبال و شرکت در دوره دانش افزایی باید اصل و اسکن آخرین گواهینامه مربیگری، کارت ملی و یک قطعه عکس رنگی خود را همراه با شهریه ورودی دوره به میزان چهار میلیون ریال (از جمله مبلغ ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال به حساب سامانه یک میلیون و ۴۵۰ هزار ریال به حساب هیأت فوتبال استان کرمان) به این هیات تحویل دهند.

وی ادامه داد: حداکثر ۲ هفته پس از خاتمه دوره دانش افزایی مردادماه امسال، مجوز مربیگری مربیان شرکت کننده با اعتبار سه ساله صادر و به هیأت فوتبال استان کرمان تحویل خواهد شد.

رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال استان کرمان تصریح کرد: پس از صدور مجوز مربیگری برای مربیان شرکت کننده در دوره دانش افزایی مربیان، اسامی و مشخصات آنها برای بهره برداری باشگاهها، هیأتهای شهرستانی، استانی، سازمان لیگ فوتبال ایران و غیره در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون فوتبال به نشانی DB.FFIRI.IR قابل مشاهده خواهد بود.

وی افزود: حفظ و تمدید اعتبار مجوزهای مربیگری منوط به رعایت اخلاق حرفه ای، واریز مبلغ تعیین شده برای تمدید مجوز مربیگری و شرکت در فعالیتهای پیش بینی شده توسط کمیته آموزش فدراسیون فوتبال (شامل جلسات آموزشی یک روزه در ماههای اردیبهشت و آبان هر سال) است.

دادگر بیان کرد: مربیان دارای مجوز مربیگری باید در حداقل چهار جلسه از ۶ جلسه هم اندیشی و دانش افزایی که در طول سه سال برگزار خواهد شد حضور داشته باشند.

وی افزود: در صورتی که مربی دارای مجوز مربیگری معتبر، ۲ دوره متوالی در برنامه های پیش بینی شده کمیته آموزش شرکت نکند، مجوز مربیگری وی تا شرکت در دوره هم اندیشی و دانش افزایی بعدی تعلیق خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29858
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.