مسی‌های کرمان در تلاش برای صدرنشینی| آرمان گهر به نوسان پایان می‌دهد؟

در جریان مسابقات هفته نهم لیگ آزادگان امروز از ساعت 14 مس کرمان در خانه میزبان پارس جنوبی جم و آرمان گهر سیرجان در آستارا میهمان شهرداری این شهر است.

قطار لیگ یک به ایستگاه نهم رسید. مس رده سومی در این هفته میزبان پارس جنوبی جم است. مسی‌ها که هفته قبل به تساوی مقابل قشقایی رضایت دادند هم اکنون با 15 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارند.

پارس جنوبی جم هم بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان به کرمان آمده است. پارسی‌ها با 14 امتیاز در رده پنجم جدول هستند. 12 گل زده در مقابل 5 گل خورده عملکرد شاگردان نصرتی استکه نشان از خط حمله خوب پارس جنوبی دارد.  شاگردان مهاجری نیر 6 گل زده و 4 گل خورده در کارنامه خود دارند.

امتیازهای نزدیک تیم‌های بالای جدولی این بازی را به یکی از بازی‌های حساس هفته تبدیل کرده است. این در حالی است  6 تیم فرصت حضور در صدر جدول را دارند. حالا باید دید تقابل اندیشه‌های مهاجری با تجربه و نصرتی با انگیزه در نهایت چه نتیجه‌ ای را به دنبال خواهد داشت.

آرمان گهر سد محکمی برای صدرنشینی شهرداری آستارا

دیگر نماینده استان کرمان این هفته میهمان شهرداری آستارا است. آرمان گهر سیرجان تیم پر فراز و نشیب این فصل رقابتها هفته گذشته پس از هفته ها ناکامی موفق شد از سد تیم مدعی هوادار عبور کند تا حالا با روحیه بهتری به مصاف شهرداری آستارا برود.

شاگردان شهبا بهترین مربی هفته قبل که دیگر برای امتیاز از دست ندادن فرصت ندارند امیدوار هستند با پیروزی برابر شهرداری آستارا کم کم خود را به جایگاه اصلی این تیم برسانند،آرمان گهر سیرجان با کسب ۹ امتیاز در رتبه‌ی سیزدهم جدول قرار دارد.

شهرداری آستارا که در این فصل با کسب نتایج خوب خودش لقب شگفتی ساز را تا به اینجا به خودش داده است،هفته گذشته در دربی شمال کشور به تساوی رسیدند و حالا امیدوارند در برابر تیم آرمان گهر با کسب پیروزی حتی خود را به صدر جدول برساند، شاگردان پایان رافت هم اکنون با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه‌ی چهارم جدول قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62134
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.