لیگ یک فوتبال | حمله بازیکنان خوشه طلایی به مسی‌ها

بازیکنان مس کرمان پس از پیروزی در بازی حساس مقابل خوشه طلایی ساوه و صعود به رده دوم مورد حمله و ضرب و شتم این تیم قرار گرفتند.

هفته 24 لیگ یک فوتبال کشور دیروز جمعه 26 بهمن با بازی مس کرمان و خوشه طلایی ساوه به میزبانی تیم خوشه طلایی آغاز شد.

بازی حساسی که مس با پیروزی در آن به رده دوم جدول صعود کرد.

اما این بازی حساس حواشی در پی داشت.

شب گذشته پیج اینستاگرام باشگاه مس فیلمی منتشر کرد که در آن بازیکنان مس پس از پایان بازی مقابل خوشه طلایی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

موضوع را از هیئت فوتبال کرمان جویا شدیم.

روابط عمومی هیئت فوتبال کرمان در خصوص اتفاق های این بازی گفت:

با توجه به این که قبل از این بازی تیم مس با 39 امتیاز در رده سوم جدول و تیم خوشه طلایی ساوه با 41 امتیاز در رده دوم جدول لیگ یک بود، این بازی حساسیت بالایی داشت.

عرفان امیرخسروی ادامه داد: مس کرمان در دقیقه  25 بازی با تک گل مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

وی افزود: بعد از اتمام بازی برخی از بازیکنان خوشه طلایی ساوه به سمت بازیکنان مس حمله ور می‌شوند که نشان از حرفه ای نبودن آنها بوده و سرمربی این تیم نیز به جای مدیریت فضا به این ماجرا دامن می زند که با دخالت عوامل انتضامی درگیری تمام می شود.

امیرخسروی عنوان کرد: در ادامه ماجرا درب رختکن تیم مس از سوی تیم خوشه طلایی ساوه شکسته می‌شود و در نشست خبری بازی نیز سوالات غرض ورزانه ای از تیم مس شده است.

روابط عمومی هیئت فوتبال کرمان گفت: گزارش نماینده فدراسیون از این بازی نوشته شده و مراتب به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

وی ادامه داد: از طرف هیئت فوتبال استان کرمان هم با مدیران فدراسیون مکاتبه انجام می‌شود و رای کمیته انضباطی پس از بررسی های لازم صادر می‌شود.

در حال حاضر مس کرمان با 24 بازی و 42 امتیاز در رده دوم و مس رفسنجان با 23 بازی و 46 امتیاز در رده اول قرار دارند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42495
1 نظر
  1. […] لیگ یک فوتبال | حمله بازیکنان خوشه طلایی به مسی‌ها […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.