در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان مطرح شد


پخش مسابقات جام‌جهانی تیم ملی فوتبال از تلویزیون‌های شهری کرمان

امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای این شورا برگزار شد پیشنهاداتی برای آمادگی استان برای پخش مسابقات جام جهانی و افزایش شور و نشاط اجتماعی مطرح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در پیش بودن مسابقات جام جهانی است که شادابی و نشاط اجتماعی را در دنیا به دنبال خواهد داشت، گفت: قطعاً با حضور تیم ملی ایران در این مسابقات این اهمیت برای مردم ما بیشتر خواهد شد.

روحی با بیان اینکه در این جلسه پیشنهاداتی مطرح و مقرر شد کارگروهی بین شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود، افزود: پیشنهاداتی برای ساعات پخش مسابقات مطرح و مقرر شد این پیشنهادات در جلسات مختلف بررسی و مطرح شود که در صورت موافقت با محوریت ایجاد و شور و نشاط اجتماعی در فضای شهر کرمان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این جلسه همچنین مقرر شد که یک طرح فرهنگی در حوزه جهاد تبیین در مدارس کرمان اجرا شود، افزود: این طرح ابتدا به صورت پایلوت در تعدادی از مدارس استان اجرا خواهد شد و در صورت موفق بودن در همه مدارس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده محورهای این طرح در حوزه هویت بخشی به جوانان است، ادامه داد: حوزه نوجوانان و جوانان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و قطعاً نیازمند توجه بیشتری در این حوزه است.

در این جلسه میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز با بیان اینکه در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قرار داریم، اظهار داشت: پیشنهاد شده که برای افزایش روحیه شادابی و نشاط در جامعه مسابقات تیم ملی فوتبال از تلویزیون‌های شهری در برخی نقاط شهر کرمان پخش شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98017
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.