ورودی مسافران نوروزی به استان کرمان ۴۸ درصد افزایش یافت

صبح امروز و در دومین روز از سال جدید، محمدجواد فدایی استاندار کرمان از ستاد تسهیل سفر نوروزی استان کرمان واقع در باغ موزه هرندی بازدید کرد.

به گزارش تسنیم، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و  دبیر ستاد تسهیل سفر نوروزی استان کرمان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: همه ساله در این مقطع از زمان افرادی هستند که خدمت به مردم را ترجیح داده و از حضور در کنار خانواده‌های خود محروم هستند.

وی با بیان اینکه امسال رشد بسیار خوبی در ورودی‌های مسافران نوروزی در استان کرمان داشتیم و تعداد مسافران نوروزی در استان کرمان افزایش پیدا کرده است گفت: جزو سه استانی هستیم که تاکنون هیچ شکایتی از ما ثبت نشده است و امیدواریم این آمار تا پایان نوروز ادامه داشته باشد.

دبیر ستاد تسهیل سفر نوروزی استان کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در این ستاد برای استقبال از مسافران نوروزی و تسهیل سفرها در این ایام افزود: امسال تابلوهای بافت تاریخی و اماکن تاریخی کرمان تعویض و بازرسی‌های زیادی از ابنیه تاریخی در استان کرمان انجام شد.

وی با بیان اینکه سرویس بهداشتی تمام اماکن تاریخی و گردشگری بهسازی و تاسیسات لازم فراهم شد عنوان کرد: ارزیابی از مسافران و شنیدن نقاط ضعف و قوت از میزبانی مسافران ورودی به شهر کرمان مورد توجه است.

فرخی با اشاره به اینکه نظارت از موزه‌ها و نحوه ارائه سرویس‌دهی به مردم مدنظر است و تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندیم تا مسافران نوروزی خاطره خوب و خوشی از سفر به کرمان داشته باشند گفت: بازارچه و نمایشگاه نوروزی با بیش از 110 غرفه در ابتدای محور گردشگری هفت باغ کرمان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هتل‌های کرمان در نوروز امسال در پذیرش مسافران 18 رشد داشتند افزود: تاکنون 87 هزار و 594 نفر ورودی به تاسیسات گردشگری استان از هتل‌ها، مهمانسراها و اقامتگاه‌های بومگردی به سراسر استان داشتیم در حالی‌که سال گذشته 59 هزار نفر ورودی داشتیم که در مجموع تاکنون 48 درصد رشد ورودی مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26251
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.