کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان؛


پایداری هوای گرم در استان کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا روز شنبه ۱۲ خرداد، پایداری هوای گرم را در سطح استان کرمان خواهیم داشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز نسبت به دیروز، تغییرات چندانی نداریم و همچنان وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک در مناطق شمال، شمال غرب و شرق استان خواهیم داشت.

 او از غبارآلود بودن آسمان شهداد طی امروز سخن گفت و افزود: روزهای آخر هفته بر میزان غلظت غبار در مناطق شمال، شمال غرب و شرق استان افزوده می‌شود و غبارآلود بودن هوا، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنان پایداری هوای گرم را در استان تا روز شنبه خواهیم داشت.

 او تصریح کرد: منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله‌زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118871
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.