با حضور وزیر نیرو و از طریق ویدیو کنفرانسی؛


ساکنان ۲۴ روستای استان کرمان از آب سالم بهره‌مند شدند

در هفته پنجم پویش #الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰، عملیات آبرسانی به ۲۴ روستای استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو، به بهره برداری رسید و ساکنان این روستاها از آب سالم برخوردار شدند.

به گزارش کرمان نو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های آبرسانی روستایی گفت:  با آغاز آبرسانی به ۲۴ روستای استان کرمان، تعداد چهار هزار و ۹۴۶ نفر در قالب هزار و ۳۷۱ خانوار تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفتند.

محمد طاهری افزود: برای این پروژه ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال، ۴۶ کیلومتر توسعه شبکه توزیع با طرفیت تامین آب ۴۰ لیتر بر ثانیه و مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعب، به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: افتتاح  طرح های آبرسانی امروز در قالب سومین مرحله پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و هفته پنجم آن در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

وزیر نیرو در این مراسم با اشاره به اینکه امسال بیش از ۵۰ درصد کم بارشی نسبت به سال گذشته داریم” اظهار داشت: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا مردم تابستان امسال را با کمترین مشکلات پشت سر بگذارند.

رضا اردکانیان با تاکید بر اینکه  از خشکسالی استقبال نمی‌کنیم  اظهار داشت « اما وزارت نیرو توان مدیریتی، دقت عمل و پشتکار خود را در این روزها نشان می‌دهد.

وزیر نیرو  همچنین با اشاره به مشکلاتی که استان کرمان در حوزه تامین آب دارد گفت : با پیگیری‌های انجام شده تامین آب استان کرمان به خوبی پیش می‌رود و تصمیمات خوبی برای حل مشکل آب کرمان گرفته شده است.

پویش #هر هفته الف_ب_ایران که مرحله نخست آن سال ۹۸ شروع شد، سال گذشته نیز تداوم یافت و امسال و در آخرین سال فعالیت تدبیر و امید با به بهره برداری رساندن طرح های در نظر گرفته شده به کار خود پایان خواهد داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69884
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.