مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق شمال استان کرمان برگزار شد

نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان همزمان با مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه برق کشور، اقدام به اصلاح روشنایی معابر شهری در کرمان وشهرستان ها کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ؛ صبح روز چهارشنبه؛ ۲۶ آبان ماه نیروهای اجرایی و فنی توزیع برق شمال همزمان با سایر شهرهای کشور، طی مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق،با حضور ۱۳۲ نفر از همكاران فني،در قالب ۴۴ اكيپ عملياتي در سطح شمال استان برگزار شد، اقدام به اصلاح و تعدیل روشنایی معابر شهری در کرمان و شهرستان ها کردند.

“محمد محسنی” معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت با بیان این که تامین روشنایی شمال استان کرمان با توجه به وسعت جغرافیایی و تعدد معابر، سهم قابل توجهی در انرژی مصرفی استان دارد گفت: به منظور کاهش مصرف برق در این بخش به شکلی که خللی در روشنایی مورد نیاز شهروندان به وجود نیاید طرح تعدیل روشنایی معابر انجام گردید.

وی افزود: امروز نیز با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و به منظور آماده سازی شبکه توزیع برق برای ورود به فصل سرما، همزمان با مانور سراسری در کشور، وضعیت روشنایی معابر شهری، بوستان ها و فضاهای سبز و همچنین تابلوهای تبلیغاتی، بررسی و روشنایی های مازاد، تعدیل و نقاط آسیب دیده، ایمن سازی شد.

محمدمحسنی در ادامه به شاخه زني درختان موجود در محدوده شبكه هاي برق در اين اقدام فراگير اشاره كرد و اظهار داشت: با همكاري شهرداران كليه شهرهاي استان و شهرداران مناطق چهارگانه شهرکرمان ، شاخه زني درختان موجود در محدوده ي شبكه هاي برق انجام شد.
وي هدف از شاخه زني را جلوگيري از خاموشي هاي ناشي از برخورد شاخه هاي شكسته شده درختان در اثر بارش برف يا طوفان با شبكه هاي برق اعلام كرد.

معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق شمال استان کرمان در پايان از هم استاني ها خواست با توجه به كاهش دماي استان و استقرار هواي سرد با مصرف بهينه برق و گاز خدمتگزاران خود را در تامين برق پايدار ياري كنند.

0 1

1

2

3

4

4

5

6

7

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.