فرماندار ارزوئیه:


نمایندگی شرکت گاز در ارزوئیه مستقر می‌شود

فرماندار ارزوئیه گفت: با پی‌گیری‌های انجام‌شده به زودی نمایندگی شرکت گاز در شهرستان ارزوئیه مستقر می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حمید منظری توکلی در خصوص مشکلات گازرسانی اظهار کرد: پروژه گازرسانی به شهرستان ارزوئیه از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و تیرماه امسال ۵۹ کیلومتر خط انتقال و ۳۰۰ کیلومتر شبکه در مرحله اول برای شهر ارزوئیه و ۹ روستای همجوار به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: انجام پروژه‌های عمرانی منجر به یکسری تخریب‌ها در معابر می‌شود که طبق توافق‌های انجام شده با شهرداری، وضعیت بسیاری از معابر اصلاح شده است و مابقی هم در دستور کار است.

فرماندار ارزوئیه در خصوص تخریب معابر در روستاها بعد از اجرای پروژه گازرسانی گفت: در این زمینه پی گیری های زیادی انجام داده‌ایم اما متأسفانه شرکت گاز در روستاها هزینه‌ای برای اصلاح معابر تخریب شده پرداخت نمی‌کند.

وی گفت: در حال پی گیری هستیم تا معابر روستایی از محل اعتبارات دهیاری‌ها اصلاح شوند.

منظری توکلی اظهار کرد: در روستای وکیل آباد در کنار این پروژه، پروژه فاضلاب هم در حال اجراست که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره برداری می‌رسد. در این روستا صبر کرده‌ایم تا بعد از اجرای این دو پروژه اصلاح معابر انجام شود.

وی در خصوص گلایه‌های شهروندان ارزوئیه که برای انجام امور مربوط به شرکت گاز مجبور به مراجعه به شهرستان بافت هستند، گفت: با پی گیری های انجام شده به زودی نمایندگی شرکت گاز در شهرستان ارزوئیه مستقر می‌شود.

فرماندار ارزوئیه اظهار کرد: در حال حاضر هم کارکنان شرکت گاز بافت در شهرستان ارزوئیه مستقر هستند و خدمات به مردم ارائه می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80629
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.