مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در نشست خبری با اصحاب رسانه:


۶۷۰هزار مشترک در شمال استان کرمان از خدمات برق استفاده می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان از وجود ۶۷۰ هزار مشترک در این منطقه خبر داد و گفت: در یک سال گذشته ۲۰ هزار مشترک به مشترکین این حوزه اضافه شده و طول شبکه فشار متوسط حدود ۱۲ هزار کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف حدود هشت هزار ۵۰۰ کیلومتر در حوزه فعالیت این شرکت است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، مهندس سلیمانی در نشست خبری بااصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر که در سالن پیامبراعظم استانداری برگزارشد، از وجود ۶۷۰ هزار مشترک در این منطقه خبر داد و گفت: در یک سال گذشته ۲۰ هزار مشترک به مشترکین این حوزه اضافه شده و طول شبکه فشار متوسط حدود ۱۲ هزار کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف حدود هشت هزار ۵۰۰ کیلومتر در حوزه فعالیت این شرکت است.

محمد سلیمانی افزود: پیک بار این شرکت حدود ۸۰۰ مگاوات است که نسبت به سال گذشته یک درصد رشد پیک داشتیم و رشد مصرف انرژی مشترکین ما در این بازه زمامی حدود سه درصد بوده است.

وی تصریح کرد: ۸۲ درصد از مشترکان برق شمال کرمان خانگی هستند و بقیه در بخش های کشاورزی و صنعت فعالیت دارند که ۵۵ درصد مصرف برق در بخش کشاورزی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان ادامه داد: ۳۹ پروژه با اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان در دهه فجر در حوزه شمال کرمان کلنگ زنی و افتتاح می شود که ۱۲ پروژه در این ایام کلنگ زنی و ۲۷ پروژه افتتاح خواهد شد و همچنین  چهار روستا با ۳۸ خانوار برق دار می شوند.

وی اظهار داشت: در راستای شعار امسال سعی کردیم دسترسی تولید کنندگان به انرژی برق را از طریق مراجعه غیر حضوری تسهیل کنیم و به طور متوسط مصرف انرژی در شمال کرمان طی سال اخیر ۲.۵ درصد رشد داشته است.

سلیمانی با اشاره به فعالیت دستگاه های تولید رمز ارز تاکید کرد:  برخی از مراکز رمز ارز در شمال استان کرمان به صورت قانونی بامجوز سازمان صمت فعالیت دارند که تحت کنترل هستند، اما در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ واحد غیرمجاز رمز ارز کشف و جمع آوری شده که پرونده آنها برای جریمه  و پرداخت خسارت به مراجع قضایی فرستاده شده است.

وی بیان کرد: برای افرادی که تحت پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد یا بهزیستی هستند برای یک مرتبه انشعاب برق رایگان انجام می شود و برای هزینه مصرف برق آنها نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84830
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.