اجرای فاضلاب شهر کرمان به‌کندی پیش می‌رود

محمد‌مهدی زاهدی در این باره اظهار داشت: اجرای سیستم فاضلاب در شهر کرمان بسیار کند است و باعث نارضایتی مردم در مناطق مختلف شهر شده است.

وی با بیان اینکه 17 سال از آغاز عملیات اجرای فاضلاب در شهر کرمان می‌گذرد و روند کار بسیار کند است گفت: تسریع در اجرای سیستم فاضلاب شهری مطالبه عمومی مردم کرمان است و در حال حاضر بیش از دو سوم شهر کرمان فاقد سیستم فاضلاب شهری است.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کندی اجرای فاضلاب در شهر کرمان افزود: دولت پول ندارد این سیستم را به‌طور کامل در شهر کرمان اجرا کند و میزان اعتبار اختصاص داده در سال‌های گذشته به اجرای این پروژه مهم مشخص است.

وی با بیان اینکه راهی جز قرارداد با بخش خصوصی در اجرای کامل پروژه فاضلاب شهر کرمان وجود ندارد خاطر‌نشان کرد: با بخش خصوصی وارد مذاکره شدیم و شرکت میدکو برای تامین آب کارخانه فولاد در منطقه کاظم‌آباد کرمان از محل پساب فاضلاب آمادگی کامل دارد.

زاهدی با اشاره به اینکه این شرکت متقبل شده است که در 3 الی 4 سال تمام سیستم فاضلاب شهر کرمان را اجرا کند و آب کارخانه نیز تامین می‌شود گفت: فاضلاب‌های شهری همیشه دارای میکروب‌های زیادی هستند که قسمتی از آنها را میکروب‌های بیماری‌زا تشکیل می‌دهد و از این جهت در اجرای این پروژه باید تسریع شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24209
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.