کرونا| تعطیلی دو هفته ای اماکن پرخطر در سیرجان

شهرستان سیرجان از فردا و به مدت 14 روز شاهد محدودیت هایی برای جلوگیری از افزایش ویروس کرونااست ،با نقض کنندگان محدودیت جدی برخورد می شود

به گزارش خبرنگار کرمان نو به نقل از خبرگزاری ایسنا:فرماندار سیرجان امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان سیرجان افزود: بر اساس مصوبات امروز این ستاد از فردا برگزاری مراسم عروسی، جشن وترحیم در تالار های پذیرایی سیرجان ممنوع شده و با برگزارکنندگان این گونه مراسم در باغ ها و خانه باغ ها از طریق مراجع قضایی برخورد جدی می شود. همچنین پذیرش عروس توسط آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی ممنوع شد و در صورت انجام به مدت یک تا ۲ ماه تعطیل و پلمب می شوند.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و نیز مراسم عزا و ترحیم در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه به جز نماز جماعت و نیز در گورستان ها و آرامستان ها ممنوع می باشد و نظارت آن بر عهده شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی است. همچنین فعالیت سالن های ورزشی، استخرهای سرپوشیده و سایر اماکن ورزشی در این مدت متوقف می شود. برگزاری مراسم و جلسات در نهادها و ادارات و سازمان ها با ظرفیت بیش از ۳۰ نفر ممنوع است.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان سیرجان اظهار کرد: فعالیت آموزشگاه ها، زبانسراها متوقف می شود، پارک ها، بوستان ها و اماکن تفریحی نیز در این مدت تعطیل می شوند. همچنین اتاق اصناف در قالب طرحی ساعات کاری پاساژها، فروشگاه های بزرگ و بازارها را کاهش می دهد و اداره کار موظف شد نظارت بیشتری بر مجموعه های کارگری خصوصا ایاب و ذهاب پرسنل و رعایت پروتوکل های بهداشتی را اعمال نماید.

بهاالدینی افزود: از سوی ستاد شهرستان به ستاد مدیریت کرونای استان پیشنهاد داده شد تا طرح فعالیت ادارات و نهادهای سیرجان با فعالیت نیمی از پرسنل را مصوب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52480
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.