۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان کهنوج تکمیل شد

رییس بیمارستان کهنوج از تکمیل ۷۰ درصدی ظرفیت تخت‌های بیمارستان ۱۲ فروردین این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: با تداوم این وضعیت طی روزهای آینده ظرفیت این بیمارستان تکمیل می‌شود.

مرتضی بیانی مقدم  با ابراز نگرانی از تغییر وضعیت بیماری کووید ۱۹ و تکمیل شدن تخت های بیمارستانی در روزهای آینده گفت: تعداد بیماران مشکوک و مبتلا نسبت به روزهایی که وضعیت شهرستان آبی بود چهار برابر افزایش پیدا کرده است.

او از تکمیل ۷۰ درصدی ظرفیت تخت‌های بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج ابراز نگرانی کرد و افزود: با تداوم این وضعیت طی روزهای آینده ظرفیت این بیمارستان تکمیل خواهد شد.

رئیس بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج رعایت نکردن شیوه‌نامه های بهداشتی و سفرهای نوروزی را از جمله عوامل وضعیت پیش رو عنوان کرد و گفت: سفرهای نوروزی موجب افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و تغییر وضعیت کهنوج از آبی به زرد شده است.

بیانی مقدم با اشاره به اینکه ویروس جهش یافته سرعت سرایت بیشتری دارد اظهار کرد: بیشتر مبتلایان بستری و مراجعان سرپایی فعلی نتیجه تراکم های سفرهای نوروزی و دورهمی ها در این ایام است که در آینده نزدیک با روند افزایشی این آمار روبرو خواهیم شد.

رئیس بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج افزود: در شرایطی که آمار بیماران کرونایی بستری و مرگ میر آنها نسبت به روزهای اخیر افزایش یافته و در شرایط موج چهارم کرونا قرار داریم تنها راه برون رفت از این بحران، رعایت دقیق محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است./ایسنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68135
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.