کارشناس هواشناسی استان کرمان خبر داد؛


بارش رگباری و وزش باد در استان کرمان طی امروزوفردا

کارشناس هواشناسی استان کرمان، گفت: بارش‌های رگباری و پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید برای امروزوفردا در سطح استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، مریم سلاجقه با اشاره به آخرین وضعیت جوی در سطح استان کرمان، اظهار داشت: انتظار داریم که امروز بارش‌های رگباری و پراکنده را برای برخی از مناطق استان داشته باشیم.

او با بیان اینکه این بارش‌های رگباری و پراکنده برای برخی از مناطق استان از جمله مناطق مرکزی، شمالی، جنوب و جنوب غربی بیش از سایر مناطق پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: این بارش‌های رگباری فردا هم ادامه خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: علاوه بر این بارش‌ها، وزش باد نسبتاً شدید پدیده دیگری است که برای امروزوفردا در سطح استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه از نظر دمایی هم روند کاهشی دما را در این هفته در سطح استان کرمان داریم، افزود: پیش‌بینی می‌شود که این هفته نسبت به هفته گذشته، مردم استان کرمان هفته خنک‌تری را تجربه کنند.

 سلاجقه با بیان اینکه صبح امروز لاله‌زار با حداقل دمای ۵ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشت، گفت: شهر کرمان امروز حداقل ۱۱ درجه سانتیگراد را داشت و امروز حداکثر به دمای ۳۳ درجه می‌رسد، منوجان هم با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین هوا را در ۲۴ ساعت گذشته داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121802
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.