کارشناس اداره کل هواشناسی کرمان:


۲ منطقه کرمان، گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های کشور داشتند

کارشناس اداره کل هواشناسی کرمان گفت: صبح امروز ۳۰ خرداد کهنوج و جیرفت با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های کشور داشتند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابری است، گفت: از امروز تا اوایل هفته آینده، وزش باد شدید به همراه گردوخاک در مناطق شمال، شمال غرب و نیمه شرقی استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

 او افزود: منشأ ریزگردها از کویر مرکزی به سمت استان است و در این مناطق همراه غلظت غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارند.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: رانندگان قبل از تردد در محورهای مواصلاتی به سمت یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

 او بیان کرد: روزهای پایانی هفته حدود ۲ تا ۳ درجه از شدت گرما در سطح استان کاسته می‌شود و از هفته آینده نیز روند افزایشی دما را در سطح استان شاهد هستیم.

 سلاجقه گفت: منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.

 او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز کهنوج و جیرفت با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های کشور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119401
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.