معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش جیرفت مطرح کرد؛


تعداد زیادی آب‌سردکن به کل مدارس استان اختصاص یافت که یک عدد هم به جیرفت تخصیص پیدا نکرد

جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان جیرفت با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش، امام‌جمعه، فرماندار شهرستان جیرفت و مسئولان شهرستانی تشکیل شد.

به گزارش کرمان‌نو، در این جلسه معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهرستان جیرفت گفت: در مرکز شهر جیرفت دبستانی وجود دارد که همکاران از داشتن حداقل امکانات برای رشد تعالی دانش‌آموزان مانند صندلی محروم هستند.

محمدحسین بهروز بیان کرد: ما در آموزش‌وپرورش وظیفه ارائه خدمات آموزشی را داریم و تجهیز و ساخت مدارس در دست سازمان نوسازی مدارس است.

او ادامه داد: درحالی‌که سال گذشته دو میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار شهرستان در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس اختصاص داده شد؛ اما این مبلغ اجرایی نشد و همه تعمیرات ما از طرف خیرین بود و بهتر است  اعتبارات در اختیار ادارات شهرستان قرار بگیرد.

معاون پشتیبانی اداره آموزش‌وپرورش ادامه داد: ما در پرداخت هزینه‌های آب و برق مدارس مشکل داریم بعضاً فیش صادره مدرسه سی و شش میلیون تومان است و حتی قبض‌هابی تا پنجاه و شصت میلیون تومان داریم و اعتباری برای پرداخت وجود ندارد. علیرغم همکاری با این ادارات ذی‌ربط اما این بدهی را پرداخت نشده و باید چاره‌اندیشی شود.

بهروز با گلایه از این موضوع که تعداد زیادی آب‌سردکن به کل استان اختصاص دادند و به شهرستان جیرفت که در منطقه گرمسیر هم است حتی یک دستگاه اختصاص ندادند، اظهار داشت: در زمینه نوسازی مدارس پروژه‌های اجرا شده و تکمیل نشده هستند و اکثرا نقص دارند به طور مثال یا سیستم سرمایشی تجهیزنشدن و یا صندلی و میز ندارند و متأسفانه علیرغم چندین بار پیگیری به سازمان نوسازی مدارس فرصتی برای دیدار مسئول نوسازی پیدا نشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123238
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.