در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در مس شهید باهنر صورت پذیرفت


رکورد بی‌سابقه بیش از ۲۰.۰۰۰ تن تولید و فروش پس از ۲۷ سال در مس باهنر

مس شهید باهنر در ۶ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳ توانست پس از ۲۷ سال رکورد تازه‌ای را در تاریخ این شرکت ثبت نماید .

به گزارش «کرمان نو» به نقل از روابط‌عمومی مس شهید باهنر این شرکت در ۶ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳ توانست به رکورد تولید و فروش بیش از ۲۰.۰۰۰ تن دست پیدا کرده و پس از ۲۷ سال رکورد تازه‌ای را در تاریخ این شرکت ثبت نماید .
مس شهید باهنر با نماد بورسی فباهنر در ۶ماهه سال جاری بیش از ۸۰۰۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه قبل ۸۰% رشد داشته است .
بر اساس این گزارش درآمد شرکت در شهریورماه نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۳۸ درصد رشد داشته است و این میزان طی ۲۷ سال گذشته سابقه نداشته است.
گفتنی است شرکت صنایع مس شهید باهنر که در سال ۱۳۷۴ با نماد فباهنر وارد بازار سرمایه شد، از جمله شرکت‌های تابعه شستا و صدرتامین محسوب می‌شود که درحال حاضر بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی ارتباط‌دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می‌رود.
این شرکت با تولید محصولات نیم ساخته مسی و آلیاژی در کارخانه‌های ذوب و ریخته‌گری، نورد، اکستروژن و لوله مسی خود، در تلاش است ضمن تأمین نیاز شرکت‌های داخلی، بازارهای جهانی را نیز به‌عنوان مقصد صادراتی محصولات باکیفیت و دانش‌بنیان خود، مدنظر قرار دهد.
شرکت صنایع مس باهنر در سال ۱۳۷۴ با نماد فباهنر وارد بازار سرمایه شد و از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنیِ گروه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، حلقه ارتباطی معادن مس و صنایع کشور و تولیدکننده گسترده‌ترین محصولات نیمه‌تمام مسی، برنجی و آلیاژی از جمله انواع ورق، تسمه، لوله، فویل، میلگرد، باسبار، مقاطع مختلف و مطلس است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122373
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.