در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳؛


کسب رتبه اول تولید و کمترین نرخ خروجی داخلی توسط گهر انرژی سیرجان

کسب رتبه اول تولید و کمترین نرخ خروجی داخلی ٬ توسط نیروگاه شرکت گهران شرکت گهر انرژی سیرجان در بین نیروگاه‌های سیکل ترکیبی سراسر کشور در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۳

در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم)) و باتوجه‌به بحران ناترازی انرژی و برق کشور به‌ویژه در دوره اوج مصرف و نقش نیروگاه شرکت گهر انرژی سیرجان در بهره‌وری و عدم تولید و توقف صنایع منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان و همچنین تزریق برق به شبکه سراسری و کمک به کاهش قطعی برق در کشور، مأموریت و برنامه‌ریزی‌های شرکت در جهت افزایش تولید، راندمان و آمادگی شکل گرفت.
تخصیص قریب به ۷۰ درصد از برق بلوک یک نیروگاه به صنایع منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر توسط شرکت گهر انرژی که این موضوع کمترین توقف و کاهش تولید را از محل قطعی برق برای صنایع منطقه به همراه داشته و از عدم‌النفع احتمالی صنایع منطقه و سهام‌داران محترم پیشگیری گردیده است.
بیش از ۳۰ درصد تولید برق بلوک یک نیروگاه این شرکت در راستای کمک به رفع ناترازی و کاهش قطعی برق به شبکه سراسری برق کشور تزریق می‌شود.
در همین راستا و بر اساس ارزیابی و اعلام شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور، شرکت گهر انرژی سیرجان با ثبت ۹۹/۸ ٪ آمادگی، حائز کسب رتبه نخست، در زمینه تولید و آمادگی تولید برق در بین نیروگاه‌های سیکل ترکیبی سراسر کشور شد.
بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت نیروگاه از اهداف اصلی بخش تولید صنعت برق به‌ویژه در دوره اوج مصرف و ناترازی تولید و مصرف است که لازمه آن حفظ پایداری و تولید مستمر واحدهای نیروگاهی در این دوره و جلوگیری از خروج اضطراری واحدها است که این مهم باتکیه‌بر توان داخلی و استفاده حداکثری از پتانسیل سرمایه انسانی شرکت و پیمانکاران محترم نیروگاه، در شرکت گهر انرژی محقق گردید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122914
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.