به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان کرمان علی حسینی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کرمان با بیان اینکه این ارزیابی بر مبنای ۱۷ شاخص که با مشارکت و همکاری کامل ادارات کل تخصصی ستادی و نمایندگان ادارات کل ۳۳گانه، دفتر آمار و محسبات اقتصادی واجتماعی، شرکت مشاوره مدیریت و خدمات ماشینی تامین و دفتر راهبری سیستمهای سازمان صورت گرفته است، اظهار کرد: این اداره در راستای راهبردهای اصلی سازمان و سیاستهای مدیران ارشد که همانا اصلاح ساختارها، توسعه قابلیتها، افزایش ظرفیتهای سازمانی با تاکید بر ارتقای جایگاه سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمهای کشور در جهت ایجاد عدالت و رفاه اجتماعی و رضایتمندی مردم برای ارائه خدمات سهل وآسان به مخاطبان و بیمهشدگان حرکت کرده که در این راستا راهاندازی میز خدمت در واحدهای اجرایی سراسر استان و همچنین طرح ساختار نوین ارائه خدمات، خدمات غیرحضوری در سال ۹۷ و عملیاتی شدن ۶۵ خدمت سازمان در قالب طرح خدمات غیرحضوری مدیرعامل فقید سازمان دکتر نوربخش در سال جاری را از مهمترین اهداف سازمان در جهت رضایتمندی مردم و مخاطبان ذکر کرد.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کرمان با اشاره به جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری استان که تحت پوشش این سازمان هستند، افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران خود و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد سال ۹۸ (سال رونق تولید) در کنار جامعه کارگری و کارفرمایی استان گامهای موثری در جهت بهبود فصای کسب و کار و اشتغال برداریم.