کمک ۴ میلیارد ریالی کشاورزان شهرستان جیرفت به آزادی زندانیان در جشن گلریزان

با برگزاری جشن گلریزان در سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان، کشاورزان شهرستان جیرفت ۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان ویژه‌ی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، رییس دادگستری شهرستان جیرفت، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت، رییس اداره زندان جیرفت، کشاورزان و تولیدکنندگان شهرستان جیرفت، معاونین و مدیران سازمان ، جمعی از مسئولان و کارکنان قضایی و زندان شهرستان جیرفت در محل سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.
سعید برخوری رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان در این مراسم ضمن تقدیر از حضور و مشارکت کشاورزان و تولیدکنندگان شهرستان جیرفت اظهار داشت: کشاورزی شغلی بسیار شریف و درآمد حاصل از آن طیب و پاک و روزی حلالی می باشد که کشاورزان جنوب کرمان به شکرانه این نعمت الهی ، دارای مسئولیت پذیری اجتماعی و دستگیری و حمایت از افراد گرفتار و مستمند هستند.
برخوری هدف از برگزاری جشن گلریزان را مشارکت کشاورزان در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی عنوان کرد و افزود: مشارکت در این امر خداپسندانه و انسانی سبب آزادی و بازگشت سرپرست‌ خانواده هایی خواهد شد که به دلیل مشکلات مالی، توانایی و بضاعت پرداخت جرایم مالی خود را ندارند.
رییس سازمان با اشاره به همدلی و حمایت مادی و معنوی کشاورزان جنوب کرمان در کمک به آسیب دیدگان سیل و همچنین کنترل و مبارزه با بیماری منحوس کرونا گفت: کشاورزان جنوب کرمان در مسائل خیر پیشگام هستند و جشن گلریزان فرصتی دیگر برای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی می باشد که مصمم هستیم این مراسم به عنوان سنت الهی و انسانی در سال های آتی با برنامه ریزی بهتر و حضور پرشورتر کشاورزان تداوم داشته باشد.
در این مراسم با همت کشاورزان حوزه شهرستان جیرفت مبلغ ۴ میلیارد ریال به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی اهدا شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87751
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.