مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت:


بهره‌مندی ۹۰۰ نفر از اهالی کاظم‌آباد کرمان از خدمات درمانی و فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

حدود ۹۰۰ نفر از خدمات درمانی و فرهنگی توسط مجتمع مس سرچشمه در اردوی جهادی، درمانی و آموزشی شهدای فراجا در منطقه کاظم‌آباد شهرستان کرمان بهره‌مند شدند

به گزارش «کرمان نو» به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دکتر مجید سعدلو اظهار کرد: اردوی جهادی، درمانی و آموزشی شهدای فراجا در منطقه کاظم‌آباد شهرستان کرمان روز جمعه ۱۳ مهرماه توسط امور بهداشت و درمان مجتمع، گروه جهادی شهدای صنعت مس و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گروه جهادی فاطمه الزهرا کرمان و فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، در منطقه کاظم‌آباد شهرستان کرمان برگزار شد.
او افزود: این اردوی جهادی درمانی با حضور پزشکان عمومی و متخصص داخلی، متخصص چشم، اپتومتریست خدمات مامایی خدمات پرستاری و تیم دندانپزشکان و تیم مشاوره روان‌شناسی برگزار شد.
او با اشاره خدمات ارائه‌شده در این اردوی جهادی‌درمانی از سوی مجتمع مس سرچشمه، گفت: ۱۹۶ نفر از خدمات پزشک عمومی، ۸۶ نفر از خدمات متخصص چشم‌پزشکی، ۱۸۸ نفر از خدمات مامایی، ۱۱۲ نفر از خدمات اپتومتریست، ۱۴۴ نفر از خدمات سونوگرافی، ۴۷ نفر از خدمات روان‌شناسی و مشاوره، ۱۵۸ نفر از خدمات پایش فشارخون، ۱۳۸ نفر از خدمات پایش قند خون و ۳۶۸ نفر از خدمات نسخه دارویی بهره بردند.
سعدلو به خدمات دندانپزشکی در این اردوی جهادی نیز اشاره و تصریح کرد: ۳۱۶ نفر از خدمات معاینه، ۶۶ نفر از خدمات ترمیم، ۱۴۴ نفر از خدمات کشیدن، ۲۲ نفر از خدمات اندو، ۹ نفر از خدمات جرم‌گیری، ۳۴ نفر از خدمات پالپ دندان و ۱۱۲ نفر از خدمات رادیوگرافی بهره‌مند شدند.
مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان این‌که تمام داروهای توزیع‌شده در این اردوی جهادی‌درمانی رایگان بوده است، تصریح کرد: در این اردوی جهادی‌درمانی در مجموع ۲۱۴۰ خدمت به ۸۷۶ نفر از اهالی منطقه کاظم‌آباد شهرستان کرمان ارائه شد.
سعدلو همچنین به خدمات فرهنگی، آموزشی در این اردوی جهادی پرداخت و گفت: در مجموع برای ۱۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان این منطقه کار فرهنگی، آموزشی با موضوع امنیت و فراجا صورت گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122808
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.