رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند خبر داد؛


فوت یک زن بر اثر آتش‌سوزی در کانکس محل زندگی در خیابان ولیعصر زرند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از مهار یک حریق در خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: محل حادثه آتش‌سوزی ساختمانی قدیمی در کوچه‌های باریک خیابان ولیعصر و در کانکس محل زندگی یک زن مسن بوده است.

بخشی با اعلام اینکه این حادثه در ساعت ۲:۴۱ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۲۹ مهر به مرکز پیام این سازمان اعلام شد، افزود: نیروهای این سازمان از دو ایستگاه شماره یک و دو به محل حادثه اعزام و با استفاده از تجهیزات و امکانات آبرسانی اقدام به مهار حریق کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: متأسفانه اطلاع‌ندادن به‌موقع حادثه، استفاده از چوب و مواد سریع اشتعال در این کانکس باعث گسترش حریق شده که این امر کار نیروهای سازمان را با مشکل مواجه کرده بود.

بخشی افزود: متأسفانه در این حادثه زن مسن در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست داد و نیروهای این سازمان با پایان عملیات و حضور عوامل انتظامی و بازپرس کشیک، جنازه متوفی را تحویل سردخانه دادند.

او از بررسی علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی خبر داد و گفت: نیروهای این سازمان در ساعت ۳:۲۹ دقیقه به ایستگاه‌های خود برگشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123338
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.