۶۰۸ رتبه زیر هزار سهم کرمانی‌ها از کنکور امسال

ایسنا_ محمد محسن بیگی در آیین تجلیل از دانش آموزان بافتی دارای رتبه های زیر هزار کنکور سراسری سال های ۹۵ و ۹۶ گفت که دانش آموزان استان حتی در مناطق محروم نیز رتبه های قابل توجه ای در کنکور سراسری سال ۹۶ کسب کرده اند.
وی اظهار کرد که کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در سه سال اخیر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان بوده که در همین راستا دانش آموزان استان موفقیت های چشمگیری را در مسابقات مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی کسب کرده اند.
محسن بیگی به کسب بیش از ۶۰۰ رتبه زیر هزار توسط دانش آموزان استان در کنکور سراسری سال ۹۶ اشاره کرد و افزود که امیر حسین قاسمی نژاد رائینی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان آیت الله خامنه ای سیرجان نیز توانست در کنکور سراسری سال ۹۶ رتبه اول گروه آزمایشی علوم تجربی را به خود اختصاص دهد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان تجلیل از دانش آموزان برگزیده و برتر را در همه زمینه ها ضروری دانست و بیان کرد که تمامی نظام های بین المللی توجه ویژه به دانش آموزان نخبه و برگزیده دارند زیرا این دانش آموزان ضمن افتخار آفرینی برای خانواده ، شهر و منطقه خود مهمترین سرمایه کشور ها و آینده سازان جوامع هستند.
محسن بیگی خطاب به برگزیدگان کنکور سراسری گفته برای موفقیت هیچ سقفی نمی توان تعیین کرد شما باید بعد از موفقیت در آموزش های عمومی کشور گام های بلندی برای فتح قله های موفقیت در زمینه علوم تخصصی نیز بردارید.
وی بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در روند فعالیت های آموزشی و پرورشی تاکید کرد و ادامه داد که نباید در سیستم آموزشی به دنبال انتقال تجربیات دیگران از یک کتاب به کتاب دیگر یا از یک ذهن به ذهن دیگری باشیم بلکه باید در جهت تولید علم، فکر، اندیشه همراه با خلاقیت و نوآوری در مدارس و دانشگاه گام برداریم.
محسن بیگی تاکید کرد که باید در مدارس و دانشگاه در راستای رشد دانش آموزان و دانشجویان تلاش شود زیرا رشد زمینه ساز توسعه متوازن است و موجب اثر گذاری افراد در کنار هم جهت ساختن جامعه ای آباد ، ایده آل و پیشرفته می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14122
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.