اجرای طرح ثبت الکترونیکی خدمت رسانی به مردم را مضاعف کرده است

احمد تویسرکانی روز یکشنبه در آئین افتتاح اداره ثبت اسناد عنبرآباد افزود: ثبت کاغذی اسناد در سازمان اسناد سابقه ای 100ساله دارد که این روند در بلند مدت سبب بروز مشکلاتی و از بین رفتن اسناد می شد که لازمه حفظ این اسناد اجرای طرح ثبت الکترونیکی اسناد بود که اجرای این طرح در جنوب استان کرمان و در شهرستان جیرفت اجرایی شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اسناد در حال پوسیدگی و از بین رفتن بود اظهار کرد: با اجرای این طرح از تخریب اسناد،تعدی و تخلف جلوگیری خواهد شد و در پی آن سبب ایجاد افزایش اعتماد عمومی و حفظ حقوق مردم خواهد شد.

رییس سازمان ثبت اسناد کشور گفت: در زمینه طرح کاداستر هم اقدامات خوبی در سازمان ثبت اسناد شکل گرفت که هم اکنون روند اجرایی آن به دلیل کمبود اعتبار کند شده است که امیدواریم با تخصیص اعتبار در مجلس در بودجه 97 روند اجرایی طرح کاداستر و ثبت املاک و منابع ملی شتاب بیشتری به خود بگیرد.

رییس اداره ثبت اسناد جیرفت هم در این مراسم گفت: بیش از 200هزار پرونده ثبتی در جنوب استان که بیش از 3میلیون برگ را شامل می شود باید در طرح الکترونیکی اسناد در جنوب استان ثبت شود و با ثبت این اسناد آرشیو کاغذی و پرونده های دستی جمع آوری خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد هم در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: مردم از این به بعد جهت انجام امورات ثبتی خود به اداره ثبت اسناد عنبرآباد مراجعه کنند.

نادر ملایی افزود: قبل از افتتاح این اداره مردم عنبراباد برای انجام امورات ثبتی خود به اداره ثبت اسناد جیرفت مراجعه می کردند که با پیگیری های نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی و مجموعه دولت این مهم امروز محقق شد.

وی اظهار کرد: در این آیین مصیب حیدری به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک عنبرآباد معرفی شد.

براساس این گزارش ، همچنین طرح ثبت الکترونیکی اسناد جنوب استان کرمان صبح امروز با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد کشور در جیرفت آغاز شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16672
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.