هتاکی و شعار علیه مسئولان نظام غیر قانونی است

آیت الله سید احمد خاتمی در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در کرمان افزود: انتقادات سازنده را مطرح کنید و تردید نکنید، زیر سئوال بردن کلیات نظام، نیروهای مسلح و شورای نگهبان کار ضد انقلاب است.

وی با بیان اینکه ملت ایران پس از انقلاب 2 حماسه آفریدند و انقلاب را بیمه کردند اظهار داشت : حماسه اول حضور در هشت سال دفاع مقدس است که در همه صحنه ها خوش درخشیدند.

وی افزود: در استان کرمان جلودار سردار سلیمانی بود و شما با این حماسه کشور را در عرصه تهاجم بیگانه بیمه کردند و به صراحت می گویم هیچ کشوری توانایی حمله نظامی به ایران را نداشته و نخواهد داشت.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به حماسه 9 دی در سال 88 تصریح کرد: فتنه گران هشت ماه با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشور آشوب آفرینی کردند و سلطنت طلبان، منافقان، استحاله شده ها به صحنه آمدند تا در یک کودتای مخملی به انقلاب آسیب برسانند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: اما حضور افتخار آفرین شما مردم در حماسه 9 دی آنها را ناکام گذاشت.

وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: این حوادث فتنه جدید است و شباهت آن با فتنه 88 این است که اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده و اینجا سخن از اصلاح طلب و اصولگرا نیست.

وی تصریح کرد: به بازی خورده ها و ضدا نقلاب می گوییم که حضور در صحنه های این چنینی یعنی سرباز آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اید.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: تردید نکنیم خاستگاه، طراح و برنامه ریز فتنه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مراقب باشیم با برنامه ریزی آمریکا در میدان آمریکا و رژیم صهیونیستی بازی نکنیم.

وی با بیان اینکه تجمع کنندگان در حوادث اخیر سه دسته بودند و نباید همه آنها را با یک چوب راند گفت: گروهی از آنها مالباختگان موسسات مالی هستند که اعتراض آنها ضد انقلابی نیست و مسئولان و بانک مرکزی باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: بخشی از این افراد در این اجتماعات به گرانی معترض بودند که نباید آنها را ضد انقلاب بدانیم، اما این معترضان نباید طوری عمل کنند ضد انقلاب موج سواری کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: گروه دوم افراد ساده لوحی بودند که در فتنه 88 حضور داشتند و عمق قضایا را نمی فهمیدند.

وی افزود: گروه سوم ضد انقلاب هستند که سوار بر این موج شده و با گذشت 38 سال از رژیم سراسر جنایت کار، خیانتکار و شکنجه گر حمایت می کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16675
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.