جدیدترین فیلم‌های سینماهای کرمان کدامند؟

به گزارش کرمان‌نو، این روز‌ها در سینما‌های کرمان شاهد اکران فیلم‌هایی در ژانر‌های متنوع هستیم. در ادامه جزئیاتی از فیلم‌های در حال اکران در چهار سینمای مهتاب، تماشاخانه پارس، آسیا و شهرتماشا را می‌خوانید.

سینما مهتاب

مارموز

کارگردان: کمال تبریزی

خلاصه فیلم:

این فیلم با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

بازیگران:

حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی‌پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده همراه با گروه موسیقی «بُمرانی»

اکران همه‌روزه و در ساعت‌های: ۱۶، 17:45، 19:30 و ۲۱:۳۰

سینما آسیا

بمب؛ یک عاشقانه

کارگردان: پیمان معادی

خلاصه فیلم:

در بحبوحه‌ی جنگ ایران و عراق در سال۱۳۶۷، تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد. عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ را در رو‌زهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیرجنگ بودند از بین می‌برد. اغلب عشق به سختی درک می‌شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک. «بمب؛ یک داستان عاشقانه» نشان می‌دهد که عشق و امید چطورحتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می‌کنند. روایت انسان‌هایی است که هیچ‌گاه فرصت عاشق شدن و به دلخواه خود زندگی کردن را نداشته‌ و تنها برای لقمه نانی به سختی کار کرده‌اند. این فیلم روایت انسان‌هایی است که در استبداد زمان و مکان به دام افتاده‌اند اما گویی که آرزوهای برباد رفته‌ی آن‌ها هم‌چنان گریبان‌گیر ما است. گویی با تمام آن آرزوها از دوردست‌ها آمده‌اند و به انتظار هستند که داستانشان روایت شود، یا شاید کسی دوباره آن‌ را زندگی کند: داستانی از عشقی انسانی و ساده.

بازیگران:

لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، صبا گرگین پور، معصومه قاسمی‌پور، رامین پورایمان، بهادر مالکی‌، شهروز آقایی‌پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی، باران معادی، محمود کلاری، سیامک ادیب، نوید نوری، نوید ذبیحی، شایان دیلمقانی، صدرا علی‌محمدی و فرزاد رمضانی

ساعت‌های اکران: ۱۶، 17:45، 19:30 و ۲۱:۳۰

سینما شهر تماشا

کلمبوس

کارگردان: هاتف علیمردانی

بازیگران:

فرهاداصلانی، سعیدپورصمیمی، شبنم مقدمی، مجید صالحی ، با حضور هانیه توسلی، فریده سپاه منصور، گیتی قاسمی، عرفان ابراهیمی، میترا رفیع، فرنوش نیک اندیش، تورج الوند، نیما نیک طبع

ساعت‌های اکران: ۱۷:۳۰ – 19:15 و 21

میلیونر میامی

کارگردان: مصطفی احمدی

خلاصه فیلم:

حمید فرخ نژاد، علی قربان زاده، طناز طباطبایی و صابر ابر یه نقشه عالی و بامزه دارن که یک شبه میلیونر بشن و برن میامی، نقشه شونو تو سینما بهتون میگن

بازیگران:

حمید فرخ نژاد، علی قربانزاده، طناز طباطبایی و صابر ابر، با هنرمندی:افسانه بایگان و با حضور:آتیلا پسیانی

ساعت های اکران: ۱۸ و ۱۹:۴۵

پاستاریونی

کارگردان: سهیل موفق

خلاصه فیلم:

پاستاریونی داستان غذاها است،البته نه هر غذایی! این فیلم یکی از بهترین ایده هایی که کمتر به آن پرداخته شده را در خود دارد و آن،ایده آشنایی مردم با غذاهای اقوام ایرانی در قالب فیلم است.

بازیگران:

سام درخشانی،بهاره رهنما،محمد نادری،مهتاب ثروتی،محمد شاکری،سامیار محمدی،امید روحانی،حمیدرضا فلاحی،مهدی باقربیگی و گوهر خیر اندیش؛ با حضور کمند امیرسلیمانی و با معرفی حمید سپیدنام

ساعت اکران: ۱۶:۱۵

آهوی پیشونی سفید2

کارگردان: سیدجواد هاشمی

ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیررضا احمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداللهی، حسام نواب صفوی، ساغر عزیزی، امیر سهیلی، سیدجواد هاشمی، ابراهیم شفیعی، داریوش پیرو، یوسف طاهریان، رکسانا وطن‌خواه، فرزانه زهره‌وند و ساناز نادری.

خلاصه فیلم:

ختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی‌ سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما…

ساعت اکران: 16:00

لازانیا

کارگردان: حسین قناعت

خلاصه فیلم:

لازانیا یک فیلم کمدی و پر بازیگر است؛ که جواد رضویان بعد از سال‌ها دوری از سینما نقش اول این فیلم را ایفا می‌کند.

بازیگران:

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی،پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده،ساعدهدایتی، رضا رویگری ، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی ، آرین خلج،رضا ریاحی ، اردشیر کاظمی ، احمد یاوری شاد،سپهر سهرابی،قباد شاهپوری،مهدی حدادی، محمد رضا عرب،حسین روزبه، علی بیک… وبا هنرمندی؛ یوسف تیموری. بازیگران نوجوان: امیر علی صالح، امیر علی محمودی ، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی ، پارسا نژادآذر.

ساعت‌ اکران: 21:30

تماشاخانه پارس

و کیارستمی ادامه دارد

کارگردان: احسان ناجی

خلاصه فیلم:

ساخت این فیلم در سال ۱۳۹۵ و یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی آغاز شد و تا سال ١٣٩۶ ادامه پیدا کرد. در خلاصه موضوع «و کیارستمی ادامه دارد» آمده است:«یک گروه فیلم‌سازی یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی به لوکیشن فیلم‌های سه‌گانه‌ زلزله سفر می‌کنند تا ببیند بازیگران فیلم‌ها و اهالی منطقه از درگذشت کیارستمی خبر دارند یا خیر».

بازیگران:

در این مستند بابک احمدپور، احمد احمدپور، حسین رضایی، خدابخش دفاعی و محمدرضا پروانه از بازیگران فیلم‎های «خانه دوست کجاست»،«زندگی دیگر هیچ» و«زیر درختان زیتون» در مورد مرگ کیارستمی و تاثیرات آن صحبت می‌کنند.

ساعت اکران: 17 بعدازظهر

همایون

کارگردان: پیروز کلانتری

خلاصه فیلم:

این فیلم مستندی درباره زندگینامه زنده‌یاد همایون صنعتی‌زاده را به تصویر کشیده است.

ساعت اکران: 19:00

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22239
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.