هشدار معاون امور هنری و سینمایی ارشاد کرمان به علاقه‌مندان بازیگری

وحید محمدی گفت: علاقه‌مندان بازیگری باید قبل از هر گونه ارتباط با مراکز ساخت فیلم، از قانونی بودن فعالیت دفاتر و یا اشخاص، اطمینان حاصل کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سوء استفاده و کلاهبرداری افراد و مراکز غیر مجاز تحت عنوان ” جذب بازیگر برای تولید فیلم و سریال”، وحید محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نسبت به راستی آزمایی و اطمینان از صحت این مراکز در سامانه این اداره کل تاکید کرد.

او گفت: عموم علاقه مندان به این حرفه باید قبل از هر گونه ارتباط با مراکز یاد شده و پرداخت وجه و انعقاد قرارداد، ابتدا از قانونی بودن فعالیت دفاتر و یا اشخاص فوق اطمینان حاصل کنند.

او افزود: آموزش کلیه رشته‌های بازیگری از طریق آموزشگاه‌های آزاد هنر‌های نمایشی و آموزش رشته‌های سینمایی و سمعی و بصری صرفا به وسیله آموزشگاه‌های آزاد سینمایی وسمعی و بصری دارای پروانه فعالیت از این اداره کل مجاز است و هیچ یک از موسسات تهیه و تولید فیلم‌های ویدیویی و یا دارندگان پروانه ساخت فیلم حق برگزاری دوره‌های مذکور و اخذ وجه را ندارند و طبیعتا فعالیت آن‌ها در زمینه‌های آموزشی فاقد وجاهت قانونی است و تذکرات لازم ارائه و با متخلفان برخورد می‌شود.

محمدی همچنین بر اهمیت مقوله آموزش‌های هنری و لزوم رعایت ساختار تعریف شده آن و جدیتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مقوله دارد، تاکید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71350
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.